دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
آل هاشم

حوزه/ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم را به والد وی سید محمدتقی آل هاشم تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم را به والد ماجد این عالم ربانی تسلیت گفت.

 متن پیام بدین شرح است؛

بِسمِ رَبِّ الشُّهَداءِ وَ الصِّدیقینَ
«الَّذینَ آمَنوا وَهاجَروا وَجاهَدوا فی سَبیلِ اللَّهِ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم أَعظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ ۚ وَأُولٰئِکَ هُمُ الفائِزونَ»- توبه 20
حضرت آیت الله سید محمدتقی آل هاشم دامت برکاته
سلام علیکم بما صبرتم
شهادت مجتهد مجاهد، حضرت آیت الله سید محمد علی آل هاشم، در همراهی رئیس جمهوری محبوب و مردمی، موجب اندوه و تأثر اینجانب و آحاد کارکنان ارتش حزب الله گردید.
این اسوه اخلاق و مجاهدت، عمر گرانمایه خویش را در صف اول جبهه نبرد حق علیه باطل پشت سر گذاشت.
پرچمدار مودت و احترام به ایثارگران و رزمندگان و اقشار جامعه بود و در طریق توسعه معرفت دینی و روحیات مکتبی در ارتش و امت حزب الله جهد بلیغ می‌کرد. آن عالم عامل، ولایتمداری صادقانه، مداومت بر جهاد تبیین، ترویج مفاهیم ناب و بنیادین انقلاب اسلامی را وجهه همت خود قرار داده و کارنامه پرباری از روشنگری و مردمداری را در پیشینه پر افتخار داشت و محبت و دعای خیر همگان را به نیکی توشه آخرت کرده بود: «إنا لا نَعلمُ مِنهُ إلا خیرا».
ضایعه فراق این همرزم سالیان دفاع مقدس و همسنگر دیرین شهیدان و سالکان طریق حق را به پیشگاه حضرت ولی عصر (ارواحنا لتراب مقدمه الفدا) رهبر معظم انقلاب، امت حزب الله، مردم غیور آذربایجان و تبریز، همکاران عزیزمان در ارتش جمهوری اسلامی ایران و خصوصاً به بیت شریف حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم تسلیت می‌گویم و منتها مرتبه اقتدار و اعزاز ایران شکوهمند و اسلامی را که متبرک به انفاس قدسی شهداست، از بارگاه الهی مسئلت دارم.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha