دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
محمد حسین طاهری آکردی

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشو،ر در پی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشو،ر در پی شهادت آیت‌الله رئیسی، ریأست محترم جمهوری اسلامی ایران، پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

«وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللَّهِ» سوره مبارکه نساء آیه ۱۰۰

با نهایت تأسف و اندوه، شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، که عمر پربرکت خود را در راه خدمت به اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیز و انقلابی کشور صرف نمودند، به محضر حضرت بقیه الله اعظم(عج)، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده محترمشان و عموم مردم تسلیت و تبریک عرض می‌نماییم. فقدان این یار صدیق و خستگی‌ناپذیر انقلاب که همواره در مسیر ولایت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم گام برمی‌داشت، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای نظام و مردم انقلابی ایران است. ایشان در دوران مسئولیت خود، همواره با تعهد و اخلاص، در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم تلاش نمودند و منشاء خیر و برکات فراوانی برای کشور بودند. شهید آیت‌الله رئیسی به عنوان یار و یاوری دلسوز و وفادار برای رهبر معظم انقلاب اسلامی، همواره در خط مقدم دفاع از نظام و انقلاب و خدمت به مردم حضور داشته و با بصیرت و تیزبینی، در شناخت توطئه‌های دشمنان و دفاع از کیان انقلاب پیشقدم بودند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکردند. خدمات ارزشمند و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر ایشان در عرصه‌های مختلف از جمله نهاد ریأست جمهوری، قوه قضائیه و آستان مقدس حرم رضوی(علیه‌السلام) یاد و نام ایشان را در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه خواهد ساخت. اما آنچه ایشان را از دیگر خدمتگزاران نظام متمایز می‌کرد، مردمی بودن، مرد میدان و مخلص بودنشان بود. شهید رئیسی همواره در میان مردم حضور داشتند و مشکلات و درددل‌های آنها را از نزدیک لمس می‌کردند و در عرصه‌های مختلف در کنار مردم بوده و در حل مشکلات آنها تلاش می‌کردند. ایشان همواره در راه خدا و خدمت به مردم قدم برمی‌داشتند و هیچگاه منفعت شخصی را بر منافع مردم و نظام ترجیح ندادند. بی‌شک، خاطرات نیک و یاد و نام ایشان در قلب مردم و تمامی انقلابیون و دلسوزان نظام تا ابد باقی خواهد ماند. از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و علو درجات و حشر با شهدای والامقام و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر عظیم مسئلت می‌نماییم. امیدواریم روح پاک ایشان در جوار رحمت الهی قرین آرامش باشد.

اللهم اغفر له ذنوبه و اجرِهُ الجنه

محمدحسین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha