دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
فرشتہ

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین علی حیدر فرشته ضمن ابراز تأسف فراوان از سانحه سقوط بالگرد حامل آیت الله رئیسی ، این ضایعه را به مردم ایران، خانواده معظم شهدا و مقام معظم رهبری تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه‌ خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام والمسلمین علی حیدر فرشته رئیس مجمع علما و خطبا حیدرآباد دکن هند در پیامی ضمن ابراز تاسف فراوان، این ضایعه را به مردم ایران، خانواده معظم شهدا و مقام معظم رهبری تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِیْنَ رِجَالٌ صَدَقُوْا مَا عَاهَدُوا اللّٰهَ عَلَیْهِۚ فَمِنْهُمْ مَّنْ قَضٰی نَحْبَهٗ وَ مِنْهُمْ مَّنْ یَّنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوْا تَبْدِیْلًا

حادثه بالگرد بسیار ناراحت کننده بود که در آن بعضی از مقامات ارشد ایران از جمله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران و وزیر خارجه ایران به شهادت رسیدند.

انا لله و انا الیه راجعون

این شهادت ها برای مردم شهید پرور ایران تازگی ندارد. اگر قدرت های استعماری فکر می کنند که با چنین حوادث دلخراش می توان روحیه مردم ایران را تضعیف کرد، سخت در اشتباه است. اینگونه فکر کردن صرف دیوانگی بیش نیست.

پیش از این نیز در انفجاری رئیس جمهور، نخست وزیر و رئیس مجلس به همراه نمایندگان کل مجلس در به شهادت رسیدند. ولی روال کار ادامه یافت. وقتی سردار دلها شهید قاسم سلیمانی به شهادت رسید. خللی در نظام اسلامی ایران به وجود نیامد. بلکه جهانیان مشاهده کردند که نظام حکومتی ایران با شهادت، ثبات و استقلال بیشتری پیدا می کند و امروز بار دیگر مردم شهید پرور ایران ثابت کرده است که آنان از مرگ نمی ترسند بلکه مومن واقعی، فداکار و پیروان راه خدا، رسول و اهل بیت هستند.

شایان ذکر است که سه سال پیش در چنین روزی خادم امام رضا (ع) حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در روز ولادت حضرت امام علی ابن موسی الرضا (ع) رئیس جمهور ایران منتخب شده بود و نیز در همان روز به مقام شامخ شهادت گونه نائل گردید.

با غم و اندوه فراوان شهادت حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور سابق ایران، حسین عبداللهیان وزیر امور خارجه سابق و برخی دیگر از مقامات ارشد ایرانی را در حادثه بالگرد به خانواده ها، بستگان و نزدیکان، مردم و دولت ایران، علما و مراجع تقلید، مقام معظم رهبری به ویژه به محضر حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

علی حیدر فرشته

رئیس مجمع علما و خطبا حیدرآباد دکن هند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha