دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
حجت الاسلام عبدالرضا هاشمی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر با اشاره به اینکه کشور خود را در بحران‌ها و حوادث گوناگون سریعا ترمیم می‌کند، گفت: پس از خبر شهادت این شهدای والامقام خدمت یکپارچگی، انسجام و وحدت در میان تمامی افراد جامعه پررنگ‌تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا هاشمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر صبح امروز در جمع پاسداران ضمن تسلیت در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش گفت: رئیس جمهور و همراهانش شایستگی شهادت را داشتند.

وی در این سخنرانی ضمن عرض تسلیت در پی شهادت مظلومانه رئیس جمهور و همراهان و تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت امام رضا علیه‌السلام افزود: تحریم، ترور، جنگ، فتنه‌های متفاوت و ... برخی از اقدامات اصلی دشمن با هدف فروپاشی نظام اسلامی است، اما بزرگمردانی همچون حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی شهید جمهور ایران و هیئت همراه خویش همواره به طور جهادی و خستگی ناپذیر در راستای افزایش رفاه مردم، خنثی نمودن اقدامات دشمنان و امید آفرینی در کشور تلاش می‌کردند.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه رئیس جمهور و همراهانش همگی به واسطه اقدامات شایسته و کار جهادی خود شایستگی شهادت را داشتند، اظهار کرد: پس از شهادت رئیس جمهور و همراهان پرتلاشش شخصیت‌های انقلابی و سرنوشت ساز بسیاری به برکت خون این شهدا در کشور رویش و فعالیت می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه کشور خود را در بحران‌ها و حوادث گوناگون سریعا ترمیم می‌کند ابراز کرد: پس از خبر شهادت این شهدای والا مقام خدمت یکپارچگی، انسجام و وحدت در میان تمامی افراد جامعه پررنگ‌تر می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha