دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
تصاویر / مراسم بزرگداشت شهدای راه خدمت در حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: شهید رئیسی از ابتدای عمر مسئولیتی خود در نظام اسلامی، به پاکدستی مشهور بود و با روحیه خستگی ناپذیر و جهادگونه به ملت خدمت کرد و برای ارتقا و پیشرفت و عزت اسلام و ایران اسلامی همیشه در خط مقدم جهاد حضور داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی امروز در مراسم گرامیداشت شهدای راه خدمت در جمع اساتید، طلاب، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات که در مسجد شیخ الاسلام قزوین برگزار شد، اظهار داشت: شهادت خادمان ایران و اسلام حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و مالک رحمتی استاندار و سایر همراهان شهیدشان در حادثه دردناک سانحه هوایی را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شهیدپرور ایران تسلیت نموده و از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان علو درجات الهی را مسئلت داریم.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی در همه صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف خدمات بزرگ و شایسته‌ای را به مردم ایران اسلامی ارائه کرد و با عزم جهادی در حین خدمت، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی ادامه داد: شهید رئیسی از ابتدای عمر مسئولیتی خود در نظام اسلامی، به پاکدستی مشهور بود و با روحیه خستگی ناپذیر و جهادگونه به ملت خدمت کرد و برای ارتقا و پیشرفت و عزت اسلام و ایران اسلامی همیشه در خط مقدم جهاد حضور داشت.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: بی‌شک فقدان مجاهدین انقلابی ضایعه‌ای بزرگ برای امت و ملت مسلمان است، اما به واسطه شهدا و خون آن‌ها است که درخت اسلام آبیاری و تنومند می‌شود و در مقابل طوفان سهمگین حوادث جان فشانی می‌کند.

وی اظهار کرد: شهید رئیسی در مدت زمان زندگی خویش به جز خدمت به خلق و اطاعت از خالق و عزت بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی به هیچ چیز نمی‌اندیشید و تا آخرین لحظه زندگی با همتی مضاعف و تلاشی پایدار و خستگی‌ناپذیر در این مسیر فعالیت کرده و حرکت جهادی این شهید بزرگوار بارقه‌های امید و شادی را در دل‌های مردم ایران روشن کرد.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: خدمت بدون چشم داشت به مثابه جهاد در راه خداست و این سبک از خدمتگزاری، انسان را به سیره انبیاء و اولیاء الهی نزدیک‌تر می‌کند.

وی ابراز کرد: آشنایی با مسائل و مشکلات مردم می‌تواند مدیران را برای برنامه‌ریزی بهتر در حوزه‌های مختلف یاری دهد، تا از این فرصت خدمتگزاری به نحو احسن و در جهت خدمت به نظام و مردم استفاده شود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha