دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
حجت الاسلام و المسلمین

حوزه/ آیت الله جواد مروی عضو شورای عالی حوزه های علمیه در پیامی شهادت رئیس جمهور ایران و همراهان در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله جواد مروی در پیامی شهادت رئیس جمهور ایران و همراهان در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

در متن پیام این عضو شورای عالی حوزه های علمیه آمده است:

بسمه تعالی

لَهُمْ دارُ السَّلامِ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَ هُوَ وَلِیُّهُمْ بِما کانُوا یَعْمَلُونَ

حادثه هولناک سقوط بالگرد که منجر به عروج شهادت‌گونه‌ی رئیس جمهور خدوم و مردمی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و جناب حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه معزّز تبریز، وزیر محترم امور خارجه، استاندار گرامی آذربایجان شرقی و سایر همراهانشان گردید، موجب تأثّر فراوان است.

انقلاب اسلامی حوادث سهمگینی را پشت سر گذاشته است، همانند شهادت شهید مطهری، شهید بهشتی و یاران ایشان و نیز عروج شهیدان رجائی و باهنر، این حوادث و آن شهادت‌ها نه تنها خللی در عزم امت مسلمان ایران به وجود نیاورده، بلکه همواره موجب تقویت وحدت و انسجام ملّی و سبب پشتیبانی بیشتر مردم از نظام جمهوری اسلامی بوده است.

خصوصیات و ویژگی‌های رئیس جمهور مردمی همانند روحیه تواضع، انصاف و دلسوزی برای مردم هیچگاه از خاطره ملّت ایران محو نخواهد شد.

او مدال کمال سعادت را از مولای خود أمیرمؤمنان علی علیه الصلاة و السلام در شب میلاد بضعة الرسول امام هشتم علیه آلاف التحیّة و الثناء کسب کرد که حضرت أمیر می‌فرمایند: "من کمال السعادة، السعی فی صلاح الجمهور".

عروج مظلومانه این أعزّه را به مولایمان حضرت حجّت عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری حفظه الله، و مردم صبور و مقاوم ایران و خانواده‌های محترم آنان تسلیت عرض می‌کنم.

قم المقدسة

جواد مروی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha