دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
2.jpg

حوزه/ معاون تعلیم و تربیت سپاه شهرستان نمین گفت: تقوای‌ الهی و ولایت‌پذیری شهید رئیسی زبانزد عام و خاص بود و همواره در مسیر تحقق فرامین رهبر فرزانه انقلاب می‌کوشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، حجت‌الاسلام توحید هادویان عصر امروز در آیین عزاداری شهدای خدمت که در مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) شهرستان نمین برگزار شد، شهید ‌رئیسی‌ را مصداق بارز آیه‌ ۲۳ سوره مبارکه احزاب دانست و گفت: خلوص‌نیت، تقوای‌الهی و ولایت‌پذیری شهید رئیسی زبانزد عام و خاص بود و همواره در مسیر تحقق فرامین رهبر فرزانه انقلاب همچون رسیدگی‌ بی‌وقفه‌ به‌ امور مردم، رشد تولید، کاهش‌ تورم و تامین‌ کسری‌ بودجه‌ و غیره به‌طور جد کوشید.

وی افزود: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تمام مسؤولیت‌ و کارهایشان را با اخلاص‌ و تلاش‌ بی‌وقفه به‌ اتمام‌ می‌رساندند به‌طوری که رعایت تقوای‌ الهی در همه‌ مسوولیت‌ها مشهود بود و به‌طور قطع این روحیه نشان از خالص‌بودن دین، ایمان و ولایت‌پذیری این شهید والامقام دارد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه شهرستان نمین با اشاره به روایتی از امام سجاد(ع) ولایت‌پذیری را عامل سعادت دنیوی و اخروی انسان دانست و بیان داشت: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با ولایت‌پذیری محض در راه‌ آسایش‌ و خدمت‌ به‌ مردم‌ بی‌وقفه‌ تلاش‌ کرد و امروز نیز مردم‌ با تشییع‌ پیکر مطهر ایشان ‌قدردان‌ الطاف‌ این شهید خدمت‌ بودند.
حجت‌الاسلام هادویان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: انتخاب‌ فردی‌ شایسته‌ همچون‌ شهید رئیسی خیلی مهم است‌ مسوولی‌ که‌ انتخاب‌ می‌شود بر طبق
روایتی از پیامبر اکرم(ص) بایستی فردی باتقوا، ولایت‌پذیر و ‌دغدغه‌ برقراری‌ آسایش‌ در زندگی‌ مردم‌ را داشته‌ باشد چنین‌ فردی‌ شایستگی‌ مسوولیت‌ را خواهد داشت.

ولایت‌پذیری شهید رئیسی زبانزد عام و خاص بود

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha