دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام رشتبری گفت: شهدای خدمت، معیار و طراز جایگاه خدمت را آنقدر بالا بردند و الگویی جدیدی از خدمت به مردم ارائه کردند که وظیفه مسئولان بعد از خود را سنگین‌تر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام رشتبری امام جمعه آذرشهر در آیین گرامیداشت شهدای خدمت در شهرستان آذرشهر، با بیان اینکه خون شهدا دارای آثار و برکاتی برای ایران اسلامی است، اظهار داشت: دیپلماسی قوی و تقویت جبهه مقاومت حاصل خون شهید سلیمانی، عملیات وعده صادق حاصل خون شهید زاهدی و امروز خون شهدای خدمت کشور را بیمه کرد، که آثارش را در آینده خواهیم دید.

حجت الاسلام رشتبری، با اشاره به شخصیت والای شهدای خدمت، یادآور شد: شهدای خدمت، معیار و طراز جایگاه خدمت را آنقدر بالا بردند و الگویی جدیدی از خدمت به مردم ارائه کردند که وظیفه مسئولان بعد از خود را سنگین‌تر کردند.

وی خاطرنشان کرد: اخلاق مداری، ادب، تواضع، تقوای خاص، انقلابی بودن، ولایتمداری و قدم جا پای اهل بیت(ع) گذاشتن، از خصوصیات بارز رئیس جمهور شهید و شهدای همراهش بود که در نهایت شهادت در راه خدمت، پاداش خدمات صادقانه و تلاش‌های شبانه‌روزی آنان برای خدمتگزاری شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha