شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
رزمجو

حوزه/ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: شهید رئیسی توجه ویژه‌ای به اهداف انقلاب اسلامی و گسترش روابط بین‌الملل داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امروز در جمع پرسنل این مجموعه، ضمن عرض تسلیت در پی شهادت مظلومانه رئیس جمهور و هیئت همراه در حادثه تلخ و جانکاه سقوط بالگرد، اظهار داشت: شهید رئیسی، ایرانی مقتدر و مستقل را به جهانیان نشان داد.

سردار رزمجو با بیان اینکه تمامی امت مسلمان، ملل مستضعف جهان و دوستداران انقلاب اسلامی از وقوع این حادثه جانگداز ابراز ناراحتی نمودند، افزود: به برکت خون شهدای خدمت در کشور و اهداف متعالی انقلاب اسلامی کوچک‌ترین اختلالی پیش نخواهد آمد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های شهید رئیسی، ابراز کرد: مردمی بودن، انقلابی، اسلامی و دوستدار راه شهدا بود و توجه ویژه به محرومین و گسترش روابط بین الملل از ویژگی‌های شاخص این شهید والامقام محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: شهید رئیسی با رویکرد انقلابی خود توجه ویژه‌ای به اهداف انقلاب اسلامی و گسترش روابط بین‌الملل داشت.

سردار رزمجو با بیان اینکه در پی اقدامات جهادی و انقلابی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی محرومیت‌زدایی چشمگیری در کشور صورت گرفت، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات دولت‌های قبل با اقدامات جهادی و خستگی‌ناپذیری این شهید والامقام حل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha