دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
تبریز

حوزه / فراخوان یادنامه زنده یاد فخرالذاکرین، حاج فیروز زیرک کار، با هدف جمع آوری مجموعه ی خاطرات و دلنوشته های این ذاکر اهل بیت (ع) منتشر شد.

 به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، فراخوان یادنامه زنده یاد فخرالذاکرین، حاج فیروز زیرک کار، با هدف جمع آوری مجموعه ی خاطرات و دلنوشته ها از این ذاکر اهل بیت (ع) منتشر شد. 

منتخب مقالات، خاطرات، اشعار، دلنوشته ها و عکس‌های یادگاری با درج نام صاحب اثر در قالب کتابی نفیس با عنوان" فخرالذّاکرین " چاپ و نشر می شود. تمامی عالمان، ذاکرین و شعرا، نویسندگان، دوستان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السّلام می توانند در تهیه و تدوین "یادنامه زنده یاد  فخرالذّاکرین استاد حاج فیروز زیرک کار" مشارکت داشته باشند. 

موضوعات مورد توجه در قالب مقاله از قبیل بررسی اخلاق و رفتارهای اجتماعی حاج فیروز زیرک کار،  بررسی شیوه مداحی و ستایشگری حاج فیروز زیرک کار، شاخص های مهم یک مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السّلام، نقش مداحان اهل بیت علیهم السّلام در زنده نگهداشتن نهضت عاشورا، نقش هییٔت های حسینی در جامعه اسلامی و ایرانی، آسیب شناسی هییٔت های عزاداری حسینی و حاج فیروز آقا و جوانان است. 

عکس و فیلم و صوت در قالب عکس های یادگاری و هنری حاج فیروز زیرک کار و هم چنین خاطره و دلنوشته مورد پذیرش است؛ افرادی که مقاله، شعر، خاطره، دلنوشته و عکس ارسال خواهند کرد می توانند در کنار آثار خود، تصویر و رزومه ای کوتاه از خودشان را نیز ارسال کنند تا در کنار آثارشان به چاپ برسد. 

علاقمندان می توانند آثار خود را تا بیستم اسفند ۱۳۹۹ به  آدرس ایمیل FakhrolzakerinGroup@GMail.com، صفحه رسمی اینستاگرام فخرالذّاکرین https://www.instagram.com/fakhrolzakerin، دفتر فنی مهندسی گروه فرهنگی فخرالذّاکرین به آدرس تبریز، خیابان امام خمینی، جنب مسجد کبود، مجتمع تجاری ابریشم، طبقه زیر همکف، واحد ۲۱ و تلفکس ۰۴۱۳۵۲۴۲۱۸۱ ارسال کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha