یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
مدیر انتشارات «مرکز مدیریت حوزه علمیه قم»

حوزه/ مسئول غرفه انتشارات حوزه های علمیه از حضور این نشر با ۳۵۰ عنوان کتاب تخصصی در زمینه دروس حوزوی از پایه یک تا ۶ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمدمهدی کرمی در گفتگویی با اشاره به حضور این انتشارات مرکز مدیریت حوزه علمیه قم در بیش از ۲۰ دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اظهار کرد: انتشارات حوزه های علمیه در سی و پنجمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ۳۵۰ عنوان کتاب تخصصی در زمینه دروس حوزوی از پایه یک تا ۶ طلبه‌های ورودی سال اول تا ششم حضور یافت.

وی افزود: ۱۰ عنوان جدید نیز از این نشر در بزرگترین رویداد فرهنگی کشور وجود دارد که تمام عناوین هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری برای علاقه‌مندان در دسترس است.

مسئول غرفه انتشارات حوزه های علمیه با اشاره به پرمخاطب‌ترین کتاب‌های این نشر عنوان کرد: «خورشید بی‌غروب» کتابی پیرامون واقعه کربلا، «سبک گفتاری قرآن» اثر سید محمد موسوی مقدم، «مبانی روانشناسی اسلامی» و «زن» از جمله کتاب‌هایی است که به علت محتوای جذاب آن نظر خواننده را به خود جلب می‌کنند و در فهرست کتاب‌های پیشنهادی این انتشارات قرار دارد.

گفتنی است، انتشارات «مرکز مدیریت حوزه علمیه قم» واقع در سالن شبستان، راهرو ۲۲، غرفه ۵۲۹ در مصلای امام خمینی (ره) قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این آدرس و یا وبسایت رسمی www.book.icfi.ir برای تهیه این آثار اقدام کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha