یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
ابراهیم کلانتری

حوزه/ تولیت آستان مقدس احمد بن موسی شاهچراغ(ع) گفت:وقتی سخن از توسعه حرم مطهر یا سومین حرم اهل بیت(ع) به میان می آید کسی فکر نکند این حرم می خواهد توسعه پیدا کند و فضای جدید خریداری شود و دلالان وسط بیایند، سند راهبردی شیراز سندی مربوط به استان فارس و استان های همجوار و یا ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از سند راهبردی شیراز و بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) اظهار کرد: رونمایی از سند راهبردی شیراز کار مطلوب و خوبی است که امیدواریم به برکت این مکان مقدس سر آغاز خوبی برای برنامه های استان و کشور اسلامی باشد.

وی در ادامه با تصریح اینکه تطبیق سند راهبردی شیراز یک گام اولیه برای آغاز یک راه بلند است، اضافه کرد: در سال هزار و ۳۸۷ که مقام معظم رهبری در همین مکان مقدس شیراز را به عنوان سومین حرم اهل بیت اعلام کردند در واقع هویت شیراز را بیان کردند، هویت واقعی شیراز یک حرم و دارالمومنین بوده است البته تلاش دشمنان بر تغییر هویت بوده است این اعلام در سال ۸۷ مقام معظم رهبری یادآوری کردند.

تولیت آستان مقدس احمد بن موسی شاهچراغ(ع) با تاکید بر یادآوری مطالبه مقام معظم رهبری در خصوص سومین حرم اهل بیت(ع) عنوان کرد: امروز مطالبه مقام معظم رهبری همان مطالبه اصلی است همه باید همت کنیم که به جایگاه اصلی برسیم این ظرفیت ذاتی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: نکته دیگری که لازم است گفته شود این است که وقتی سخن از توسعه حرم مطهر یا سومین حرم اهل بیت(ع) به میان می آید کسی فکر نکند این حرم می خواهد توسعه پیدا کند و فضای جدید خریداری شود و دلالان وسط بیایند، سند راهبردی شیراز سندی مربوط به استان فارس و استان های همجوار و یا ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری گفت: سند راهبردی شیراز راه را برای رسیدن به الگوی پیشرفت ایجاد می کند و صرفا سند توسعه حرم نیست سند پیشرفت و رسیدن به الگوی پیشرفت در استان فارس و سراسر کشور است.

وی در پایان یادآور شد: بیش از چهار هزار ساعت نفر روی این سند وقت گذاشته اند به این معنا که یک مطالعه جدی بر روی سند راهبردی شیراز شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha