یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
فرمانده

حوزه / فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: عملیات حاج عمران برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار مردم ایران اسلامی و دیار لرستان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار نعمت‌الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات حاج عمران و هفته بسیج سازندگی در سپاه لرستان برگزار شد، با بیان اینکه مردم استان لرستان حضوری پررنگ در عملیات‌های دوران دفاع مقدس داشته‌اند، اظهار داشت: رزمندگان لرستانی در عملیات حاج عمران، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار کشور و دیار لرستان به ثبت رساندند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هست، گفت: خدمات خالصانه و جهادی این نیروی مردمی در تمامی عرصه‌ها در راستای پیشرفت و اعتلای روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران، بر کسی پوشیده نیست.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با بیان اینکه امروز بسیج سازندگی به عنوان مجموعه پیشران در زمینه خدمت به مردم در حال فعالیت است، خاطرنشان کرد: نیروهای این نهاد مردمی و جهادی در بحران‌های مختلف از جمله سیل، زلزله و کرونا به عنوان اولین گروه در خط مقدم خدمت رسانی به مردم، حاضر شده‌اند.

سردار باقری ابراز کرد: سال گذشته بیش از ۲۰۰ پنل خورشیدی توسط بسیج سازندگی در استان نصب شد و نصب ۲۰۰ پنل دیگر نیز در دستور کار است.

فرمانده سپاه حصرت ابوالفضل (ع) لرستان، با بیان اینکه در تقویم جمهوری اسلامی، روز عملیات حاج عمران به نام روز لرستان ثبت شده است، یادآور شد: فردا یادواره استانی تجلیل از دست اندرکاران برگزاری کنگره‌های شهدای لرستان در خرم آباد با حضور مردم لرستان در پادگان حمزه برگزار خواهد شد و بعد از برنامه نیز اعزام خانواده‌های شهدا به منطقه عملیاتی حاج عمران را خواهیم داشت.

سردار باقری خاطرنشان کرد: فردا با برگزاری یادواره شهدا در پادگان حمزه، کلید برگزاری دومین کنگره شهدا در لرستان نیز رقم خواهد خورد.

وی اظهار کرد: استان لرستان بیشترین تعداد نیرو را به بازی دراز اعزام کرده و همچنین در زمینه کمپ ماده ۱۶ تعداد ۱۰۰ نفر با پیراهن شهدایی در برنامه بازی دراز شرکت کردند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha