یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: جریان سکولار به دنبال نفوذ در بین حوزه های علمیه و به حاشیه بردن این مراکز دینی و علمی هستند؛ بنابراین طلاب باید با بصیرت خود مانع عملی شدن برنامه های این جریان منحط شوند.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن تبریک دهه کرامت در سخنانی اظهار داشت: امروز بعینه می‌بینیم که برخی از جریانات داخلی و خارجی به دنبال ایجاد حاشیه برای حوزه‌های علمیه و عالمان دینی در کشور هستند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: این جریانات تلاش دارند که بین مردم و حوزه یک دیوار بی اعتمادی بلند ایجاد کنند تا از این طریق به منافع شیطانی و پلید خویش دست پیدا کنند.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان یادآور شد: بارزترین این جریانات، جریان سکولار است که تلاش دارد در بطن حوزه‌های علمیه نفوذ پیدا کند و بدین منظور از عناصر نفوذی خود برای عملی کردن این نیت پلید استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد: لذا شایسته است که طلاب با بصیرت و بینش خود مانع از تقویت و قوت گرفتن این جریانات دین ستیز شوند.

حجت الاسلام محمودی یادآور شد: زمانی که جریان سکولار در حوزه‌های علمیه جای پای خود را محکم نماید بی‌شک شاهد آسیب‌های بسیاری از نظر کمی و کیفی به این مراکز که کانون‌های دینی در کشورهای اسلامی محسوب می‌شوند وارد خواهد آمد و در این میان پیروز اصلی میدان دشمنان دین مبین اسلام می‌باشند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بنابراین شایسته است که طلاب از ورود به جریانات مشکوک و حاشیه دار به شدت پرهیز کنند و اجازه ندهند که در مسیر این جریانات قرار بگیرند و در بحث فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی همواره با بصیرت و دقت و بینش عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha