یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
حجت الاسلام نادر حقیقی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حقیقی گفت: نقش برجسته روابط عمومی در هر مجموعه ای به عنوان آینه ای شفاف در دریافت و انعکاس واقعیت ها بر کسی پوشیده نیست و طراوت و بالندگی در تعامل سازمان ها و جامعه، هنر بزرگ روابط عمومی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان در پیامی فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درک وشناخت دنیای امروز بدون نقش ارتباطات و وسایل ارتباطی امکان پذیر نیست و هرمدیر موفق و توانمند تر خواهد بودکه بتواند با دور اندیشی و حسن خلق در ارتباط درونی و برونی سازمان تعامل برقرار کند.

نقش برجسته روابط عمومی در هر مجموعه ای به عنوان آینه ای شفاف در دریافت و انعکاس واقعیت ها بر کسی پوشیده نیست و طراوت و بالندگی در تعامل سازمان ها وجامعه، هنر بزرگ روابط عمومی است. ارتباطات معقول و منطقی براساس ارزش های سازمان و جامعه ، عمده ترین عامل توسعه انسانی و سازمانی است و روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر و گسترش دهنده ژرفای معنای روابط انسانی است.

۲۷ اردیبهشت هر ساله فرصتی است تا یادی کنیم از نقش و جایگاه پر استرس روابط عمومی ها تا مایه دلگرمی و خدا قوتی باشد به فعالان سخت کوش و بی ادعای این عرصه.

اینجانب ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات ، صاحبان اندیشه و قلم علی الخصوص همکاران و فعالان سخت کوشش خود در سطح استان و شهرستانها ؛ توفیق روزافزون و موفقیت از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha