یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: هدف شهدا حاکم کردن دین خدا و ارزش‌های اسلام در جامعه است و نکوداشت شهید به‌معنی نکوداشت ارزش های است که شهید برای حفظ آن، همه ی وجود خود را تقدیم کرده است، نکوداشت شهید یادآوری امنیتی است که شهید با خون خود به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران،  حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در مراسم گرامیداشت شهدای ورزشکار استان مازندران و چهلمین روز شهادت شهید مدافع امنیت "محسن حسین نیا روشن" در مصلای المهدی(عجل اله) در بهنمیر شهرستان بابلسر گفت: درس بزرگ شهدای عزیز به همه ما این است که خدمت خود را صادقانه، بی منت، با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی به مردم ارائه دهیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، هدف شهدا را تحقق ارزش های الهی در جامعه دانست و افزود: جنگ و جهاد اهمیت وجایگاه ویژه ای در انتظامی کشور ومرزبانان غیور دارد.

وی گفت: خون شهدا سه پیام دارد، پشتیبان ولی فقیه باشید تابه مملکت شما آسیبی نرسد، برادران و خواهران این جبهه را خالی نگذارید، همگان عفاف وحجاب را رعایت کنید.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در ادامه تصریح کرد: حجاب عنصر پاکیزگی و طهارت خانواده است و دشمن با تلاش و برنامه ریزی دقیق به دنبال این است که برهنگی و بی عفتی را در جامعه ترویج کند، حجاب و عفاف همواره بخشی اعظمی از رسالت انبیاء الهی و اولیا، ادیان و علما بوده است، زیرا حفظ حجاب و عفاف به حذف بسیاری از گناهان کمک می‌کند و رعایت حجاب اسلامی، موجب تهذیب و تزکیه نفس شده و قرب الهی را نصیب انسان می‌کند.

وی حجاب حضرت فاطمه (س) را بهترین الگو برای جامع زنان مسلمان دانست و تاکید کرد: هیچ کس برتر از ایشان نیست و باید بزرگواری و منش و رفتار ایشان سرلوحه همه زنان مسلمان باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: تقدیم یک جوان و عنصر ارزشمند به عنوان شهید برای خانواده او اطرافیان او سخت است اما این رنج و جای خالی او را آرمان و هدف او پر می‌کند.

وی تاکید کرد: شهادت نشانه پویایی و حرکت روبه جلو و پیشرفت انقلاب اسلامی و دستیابی به اهداف جهانی و تبدیل جمهوری اسلامی به یک قدرت منطقه‌ای است وشهادت؛ نشانه حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی تاکید کرد: یادواره شهیدان باید به دنبال این باشد که هدف شهیدان یعنی استمرار دین و حاکمیت ولی فقیه را در دل‌های ما ثابت کند، فرهنگ و روحیه جهاد و شهادت می‌تواند کشوری را که مورد تهاجم انواع تهدیدهای دشمنان از جمله جنگ نرم، سخت و اقتصادی قرار گرفته از تهدیدها عبور دهد و به مقصد تمدن نوین اسلامی برساند، شعله جهاد و شهادت امروز در کشور برافروخته شده و شهدا نمونه هایی از فرهنگ جهاد و شهادت در ایران اسلامی هستند.

وی  گفت: هدف شهدا حاکم کردن دین خدا و ارزش‌های اسلام در جامعه است و نکوداشت شهید به‌معنی نکوداشت ارزش های است که  شهید برای حفظ آن، همه ی وجود خود را تقدیم کرده است، نکوداشت شهید یادآوری ارزش هایی است که در صدر آنان امنیتی است که شهید با خون خود به ارمغان آورده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به اقدامات محور مقاومت و استقامت مردم غزه، خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت اسلامی باید در برابر همه این جنایت‌ها، منسجم و متحد عمل کرده و بیش از این اجازه ندهند تا اصالت بشریت مورد بی‌توجهی و بی‌رحمی قرار گیرد.

وی در خاتمه گفت: تا وقتی نام شهدای ما زنده است دشمن راه به جایی نخواهد برد و ان شاءالله این انقلاب با دستان با کفایت ملت قهرمان ایران اسلامی به دستان مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (عج) سپرده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha