یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
تصاویر/ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه چهار برج

حوزه/ حجت الاسلام جلالی گفت: منتخبان مجلس دوازدهم با انجام اقدامات قانونی ضمن اجرایی‌کردن شعار سال، مطالبات رهبر معظم انقلاب در تحقق جهش تولید با مشارکت مردم را فراهم کرده و گام‌های اساسی به‌منظور مردمی‌سازی اقتصاد و مبارزه با تبعیض و فساد بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام اصغر جلالی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان چهاربرج که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: ستیز با طاغوت و حاکمیت‌های غیرالهی از اصلی‌ترین مأموریت‌های انبیاء(ع) و به تبع ایشان حضرات ائمه اطهار(ع) بوده است.

امام جمعه چهاربرج، افزود: راز اینکه استقرار نظام توحید و مبارزه با طاغوت، اساس کار رهبران الهی بوده و هست، این است که اگر پایه‌های توحید محکم نشود و طاغوت‌ها از جوامع انسانی و محیط افکار طرد نگردند، هیچ برنامه اصلاحی و راهبری انسان‌ها به سوی هدف خلقت، قابل پیاده کردن نیست.

وی با اشاره به دهه کرامت و ایام ولادت امام رضا(ع) و مساله پذیرش ولایت‌عهدی ایشان، تصریح کرد: از پیچیدگی‌های عصر ولایت امام رضا(ع)، مسئله پذیرش ولایتعهدی است.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه در طول خلقت بشریت انسان‌های الهی با طاغوت درگیر بودند، اظهار کرد: با هر طاغوتی به اقتضای مکرش باید تدبیر کرد، به طور مثال پیامبران، ائمه اطهار(ع) و بزرگان با طواغیت زمان خود، امام رضا(ع) با مامون، در عصر امروزی امام خمینی(ره) با شاه پهلوی، رژیم صهیونیستی و آمریکا و امام خامنه‌ای با تمام طواغیت.

وی با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، گفت: خرمشهرها در پیش است و باید خرمشهرهای پیش رو را نیز مانند فتح خرمشهر فتح کرد.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مقابله با جنگ شناختی دشمنان، خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب راه مقابله با جنگ شناختی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی جبهه دشمنان انقلاب اسلامی، استمرار راه شهدا و عمل به درس آنان یعنی مجاهدت، ایستادگی و مقاومت است.

وی با اشاره به تکمیل ترکیب مجلس دوازدهم، ابراز کرد: منتخبان مجلس دوازدهم باید تلاش مومنانه و رفیقانه نه رقیبانه برای تشکیل و انتخاب هیأت رئیسه و اعضا و روسای کمیسیون‌ها داشته باشند و به باور ما اولین و مهمترین وظیفه نمایندگان مجلس، آشنایی عمیق با قانون اساسی، وظایف نمایندگی و اسناد بالادستی کشور و مهم‌تر از آن آشنایی عمیق با گفتمان امام راحل و رهبر حکیم انقلاب اسلامی است.

امام جمعه چهاربرج اظهار کرد: منتخبان مجلس دوازدهم با انجام اقدامات قانونی ضمن اجرایی‌کردن شعار سال، مطالبات رهبر معظم انقلاب در تحقق جهش تولید با مشارکت مردم را فراهم کرده و گام‌های اساسی به‌منظور مردمی‌سازی اقتصاد و مبارزه با تبعیض و فساد بردارند و در واقع تغییر در روندها را از همین نقطه آغاز کرده و جواب اعتماد مردم را بدهند.

وی با تأکید بر لزوم حل مشکلات قطعی برق در چهاربرج، گفت: مردم از وضعیت قطعی برق گله دارند و انتظار ما از مسئولان اداره برق این است که موضوع را پیگیری کرده و در این زمینه چاره جویی کنند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha