یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
امام جمعه بیله سوار

حوزه/ حجت الاسلام عزیزی گفت: با توجه به ظرفیت بالای منطقه مغان برای کشاورزی و تولید، افزایش حق آبه مغان و مدیریت یکپارچه سدها را مطالبه مهم و اساسی منطقه می‌دانم و از مسئولان و نمایندگان درخواست می‌کنم که این موضوع را در اولویت برنامه خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه بیله سوار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید، اظهار داشت: افزایش حق آبه مغان و ایجاد ظرفیت برای کشت دوم را مهمترین موضوع و مسئله کشاورزان این منطقه می‌دانم.

وی با توجه به سفر اخیر رئیس جمهور به منطقه و افتتاح سد قیز قلعه سی، خواستار حضور مسئولان مخصوصاً استاندار اردبیل در آن مراسم و مطالبه مدیریت یکپارچه سد خدافرین و قیز قلعه سی و ارس به واسطه استان اردبیل شد.

امام جمعه بیله سوار، مشکل و بحران آینده مغان را موضوع آب دانست و بیان کرد: با توجه به ظرفیت بالای منطقه مغان برای کشاورزی و تولید، این موضوع را مطالبه مهم و اساسی منطقه می‌دانم و از مسئولان و نمایندگان درخواست می‌کنم که این موضوع را در اولویت برنامه خود قرار دهند.

حجت الاسلام عزیزی از زحمات مسئولان استانی و شهرستانی در برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت و مشارکت بی‌نظیر مردم تشکر کرد و یادآور شد: از کاندیداهایی که در عرصه حضور حداکثری و مشارکت مردم نقش ایفا کردند تقدیر می‌کنم و با تبریک به منتخب مردم، از صبر و تحمل و همکاری طرفداران کاندیدای غیر منتخب نیز تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: از نماینده منتخب مردم نیز می‌خواهیم که از این ظرفیت چهار ساله که مردم و نظام و انقلاب در اختیار وی قرار داده‌اند به نحو احسن برای رفع مشکلات، محرومیت و مظلومیت مردم منطقه به ویژه بیله سوار به طور کامل استفاده کند.

وی مدیریت یکپارچه حق آبه مغان، راه‌های مواصلاتی، اشتغال جوانان، ارتباط قوی با جمهوری آذربایجان و تردد مسافری و توسعه و راه اندازی سریع منطقه آزاد بیله سوار را مهمترین مطالبات مردم منطقه دانست و خاطرنشان کرد: لازم است تا با کمک دولت مردمی و انقلابی و همکاری نماینده مغان این مشکلات در کمترین زمان ممکن حل و فصل گردد.

وی با اشاره به روز سی ام اردیبهشت که به عنوان روز ملی جمیعت نام گذاری شده، اظهار کرد: از سیاست‌های خوب دولت برای افزایش جمعیت تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه بحران آینده ایران جمعیت و نیروی انسانی است، گفت: خانواده‌ها را به حداکثر تأثیر گذاری در این موضوع مهم تشویق می‌کنم که در این موضوع فعال باشند.

حجت الاسلام عزیزی با تأکید بر اینکه کشتار و جنایات در غزه بسیار ناراحت کننده است، خاطرنشان کرد: باید پرونده انسانیت و بشریت در اروپا و غرب برای همیشه بسته شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha