یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
فرماندهی کل انتظامی

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران استان سمنان، در حمایت از طرح نور در بیانیه ای نوشت: اساتید، طلاب، مبلغین و مسئولین حوزه‌های علمیه خواهران استان با توجه به نقش آفرینی خود در حیطه تربیت و تعالی عموم بانوان و دختران، حمایت همه جانبه از این مهم را بر خود فرض دانسته و تکلیف اجتماعی خویش را هرگز فراموش نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان سمنان در حمایت از اجرای طرح نور (حجاب و عفاف) بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه‌ آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لِأَزْوَاجِکَ وَبَنَاتِکَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلَابِیبِهِنَّ ذَٰلِکَ أَدْنَیٰ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلَا یُؤْذَیْنَ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا» (احزاب/۵۹)

مقام معظم رهبری«مدظله العالی»: همین مسئله امنیت اخلاقی که این روزها نیروهای انتظامی و وزارت کشور دنبالش هستند، بسیار مسئله مهمی است. بله جنجال می‌کنند ولی به این جنجال‌ها نباید توجه بکنند، باید ببینند تکلیف چیست آن را انجام بدهند .(۱۳۸۶/۰۴/۰۹)

حوزه علمیه خواهران استان سمنان با تقدیر از وزارت محترم کشور و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) و برخورد قاطع با کشف حجاب و ناامنی اخلاقی در جامعه ضمن حمایت از مجریان این طرح با برکت خواستار است تا با شناخت هرچه بهتر محورهای جنگ ترکیبی دشمن و به کارگیری برنامه‌های منسجم در مقابله با فتنه انگیزی‌ها، در اجرای کامل، فراگیر و مستمر قوانین مربوطه، هماهنگ عمل کرده و به دور از هرگونه اعمال سلیقه مر قانون را اجرا نمایند.

اساتید، طلاب، مبلغین و مسئولین حوزه‌های علمیه خواهران استان با توجه به نقش آفرینی خود در حیطه تربیت و تعالی عموم بانوان و دختران، حمایت همه جانبه از این مهم را بر خود فرض دانسته و تکلیف اجتماعی خویش را هرگز فراموش نخواهند کرد.

وفقکم الله تعالی‌ والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

انتهای‌پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha