یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
آزمون ورودی جامعه

حوزه/ آزمون تکمیل ظرفیت جامعة الزهرا علیهاالسلام برای سطوح دو، سه و چهار پنجم مرداد ماه در قم برگزار می شود.

خانم افتخار یوسفی معاون آموزش و تربیت جامعة الزهرا علیهاالسلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به هم‌زمانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش با آزمون ورودی جامعة الزهرا در اسفند ۱۴۰۲ و درخواست تعداد قابل توجهی از داوطلبان برای تعیین تاریخ دیگری برای برگزاری آزمون، گفت: آزمون تکمیل ظرفیت جامعة الزهرا علیهاالسلام در سطح دو و ۱۰ رشته سطح سه و پنج رشته سطح چهار برای دوره های حضوری و مجازی به صورت متمرکز در شهر قم برگزار می شود.

وی افزود: کلیه داوطلبان دارای شرایط شرکت در برنامه حضوری و مجازی سطوح ۲ و ۳ و برنامه حضوری سطح ۴ می‌توانند تا ۴ خرداد ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش جامعة الزهرا به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir/ اقدام به ثبت نام نمایند.

یوسفی ادامه داد: شرکت در این آزمون برای داوطلبانی که در آزمون قبلی غایب بوده یاقبوول نشدند مجاز است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آزمون تکمیل ظرفیت به صورت حضوری و متمرکز در تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۳ در جامعة الزهراء قم برگزار می شود.

گفتنی است، داوطلبان می بایست با مطالعه دفترچه راهنمای سطح مورد نظر خود، شرایط مندرج در دفترچه را احراز و سپس با خرید کارت آزمون سطح مورد نظر و دریافت اطلاعات ثبت نام، به صفحه ثبت نام آن سطح مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha