یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
ایتام

حوزه/ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مهدی‌شهر از همکاری خیر مهدی‌شهر با طرح اکرام و حمایت از ۴۰ کودک نیازمند در طرح اکرام ایتام خبر داد و گفت: این خیر نیک اندیش در دهه کرامت ۲۰۰ میلیون تومان به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، محمدابراهیم یوسفیان، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مهدی‌شهر، با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۰ کودک نیازمند در طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان مهدی‌شهر، چشم‌انتظار حمایت هستند، تصریح کرد: خیرین می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و ارسال عدد ۰۲۳ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ می‌توانند با انتخاب یک با چند کودک نیازمند را بر عهده گیرند.

وی از همکاری خیر مهدی‌شهر با طرح اکرام و حمایت از ۴۰ کودک نیازمند خبر داد و گفت: این خیر نیک اندیش در دهه کرامت ۲۰۰ میلیون تومان به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مهدی‌شهر خاطرنشان کرد: طرح "اکرام ایـتام" از نیمه دوم سال ۷۸ باهدف حمایت از کودکان یتیم و تأمین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و.... آغاز شد.

یوسفیان تصریح کرد: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha