یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
الشيخ يزبك

حوزه/ شیخ محمد یزبک گفت: مقاومت اسلامی در لبنان جنگ شدید خود را در شمال فلسطین انجام می دهد و دشمن را تعقیب کرده و چشم جاسوس آن را کور می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ محمد یزبک رئیس هیئت شرعی حزب الله، طی سخنانی گفت: مقاومت اسلامی در لبنان جنگ شدید خود را در شمال فلسطین انجام می دهد و دشمن را تعقیب کرده و چشم جاسوس آن را کور می کند.

وی افزود: مقاومت آنچه دشمن خطوط قرمز می دانست را در هم شکست و نه گنبد و نه داود باقی گذاشت و علاوه بر این، سربازانش را در مخفیگاه هایش تعقیب کرد ، معادله را با تمام قدرت و قاطعیت تا پایان جنگ علیه غزه، بر دشمن تحمیل کرد.

شیخ یزبک اشاره کرد: دو روز پیش، سالگرد شوم " روز نکبت" بود که در آن تسلط گروهک های صهیونیستی با حمایت ظالمان و طاغوت ها، به عنوان بخشی از پروژه جهنمی و بدخواهانه برای آواره کردن مردمی از سرزمینشان و ایجاد یک رژیم غاصب در فلسطین رقم خورد.

عضو ارشد حزب الله بیان داشت: بیش از ۷۵ سال بی عدالتی، وارونه شدن واقعیت ها و رنج مردم فلسطین از آوارگی پس از آوارگی، برای دستیابی به برپایی یک کشور یهودی، قومی و صهیونیستی خالص در سراسر سرزمین فلسطین که راه بازگشت و برپایی دولت فلسطینی در سرزمین فلسطین وجود نداشته باشد، تلاش شد.

وی ادامه داد: ایجاد این رژیم تنها محدود به ابعاد سیاسی و هژمونی نیست، بلکه کنترل منطقه از نظر اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی با یک برنامه راهبردی مدون همراه با گام ها و پیشنهادهای تاکتیکی است.

شیخ یزبک تصریح کرد: طوفان الاقصی آنچه را برای آوارگی و اعلام تشکیل دولت یهود و تصمیم برای تکرار "روز نکبت" در حال برنامه ریزی بود را آشکار ساخت، امّا مقاومت با طوفان خود و ملّت ثابت قدم فلسطین که به سرزمین خود پایبند هستند، آن ها غافلگیر کردند و با تمام صراحت اعلام کردند که نکبت تکرار نخواهد شد.

وی در ادامه گفت: صبر و استواری بی‌نظیر است و مقاومت دلیرانه جز پیروزی نخواهد دید و شکست برای دشمن خواهد بود و و اینک هشتمین ماه جنگ کشتار جمعی و گرسنگی دادن است و دشمن در رفح همانند شمال و مرکز فلسطین، چیزی جز شکست و خواری و ننگ، درو نکرده است و اکنون جبهه های پشتیبانی حملات خود را از لبنان، عراق و یمن تشدید می کنند.

رئیس هیئت شرعی حزب الله اشاره کرد: فلسطین به بیانیه و حرف بدون عمل نیازی ندارد، از بیانیه اجلاس سران سازمان کشورهای اسلامی و برگزاری اجلاس سران کشورهای عربی در بحرین چه نتیجه ای حاصل شد؟ گفتار و عمل تا زمانی که هژمونی و سیطره آمریکا پابرجاست و هیچ جرأتی برای مخالفت با آن وجود ندارد، فایده ای ندارد.

شیخ یزبک با تأکید بر اینکه آمریکا شریک جنگ صهیونیست ها علیه غزه است، گفت: آنچه از ملت‌های عربی و اسلامی انتظار می رود انتفاضه، شکستن قید و بند ها و عبور از مرزها تا غزه برای توقف جنگ کشتار جمعی است. از همگی انتظار می رود و نفرین بر هر ناظر غافلی که به آنچه در حال رخ دادن است اهمیتی ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha