یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
دفاعیه

حوزه/ معاون پژوهش موسسه آموزش عالی فاطمه معصومه (سلام الله علیها) بندرعباس گفت: جلسه دفاعیه پایان نامه با موضوع «روش شناسی علامه حلی در بحث امامت» در مدرسه علمیه تخصصی فاطمه‌ معصومه (س) بندرعباس دفاع شد. 

خانم مینا صمدی، معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی فاطمه معصومه(سلام الله علیها) بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان در حاشیه برگزاری جلسه دفاعیه پایان نامه با موضوع «روش شناسی علامه حلی در بحث امامت» که در مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه(سلام الله علیها) بندرعباس برگزار شد، بیان کرد: جلسه دفاع از این پایان نامه سطح سه رشته کلام اسلامی گرایش امامت با ارائه خانم نادیا پژمان در این مدرسه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این دفاعیه با داوری حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا باوقار و راهنمایی حجت الاسلام والمسلمین علی رئیسی انجام شد.

خانم صمدی افزود: این پایان نامه در سه فصل تنظیم شده که هدف از تدوین آن مدون ساختن مباحث عقلی و نقلی در بحث امامت و استحکام بخشیدن به اعتقادات بر اساس روش‌های فلسفی، منطقی، اصولی... بوده است.

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی فاطمه معصومه(سلام الله علیها) بندرعباس افزود: در این پایان نامه به مباحث کارکردهای علوم عقلی- نقلی و جایگاه آنان در روش‌شناسی علامه، همچنین شیوه علّامه در مواجهه با آراء و فرق دیگر پرداخته شده است و سعی شده با توجه جدی و علمی و در نهایت دقت در متن گزاره‌های عقلی نقلی از خلال منابع مستند دست اول و قابل اعتماد روش‌شناسی علّامه حلّی استخراج شود.

وی بیان داشت: این پایان نامه موفق به کسب نمره عالی شد.

«روش شناسی علامه حلی در بحث امامت» دفاع شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha