یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
ارتش

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی، با تأکید بر این که آورده و پیروزی های ما در ماموریت های محوله از برکات نماز است، اظهار داشت: هر انسانی بداند نماز چه خیرات و برکاتی برای خود، خانواده‌ و جامعه‌ دارد، هیچ گاه نماز را ترک نمی‌کند از این روست که در قرآن نیز به صراحت آمده که اگر می‌خواهید از آرامش درونی بهره ببرید و توان دوری از گناهان را داشته باشید به نماز پناه ببرید. نماز بالاترین ذکر است و بیشترین آرامش را برای انسان‌ها به ارمغان می آورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام ‌و المسلمین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در آیین اختتامیه و تجلیل از خادمان و مبلغان و منتخبان سطح پایگاه‌ها و مناطق نیروی دریایی ارتش که در سالن صدوق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، نیروی دریایی را پیشرو در فعالیت‌های قرآنی دانست و افزود: کارهای بزرگ فرهنگی و قرآنی در نیروی دریایی در حال انجام است که امیدوارم هر روز شاهد پیشرفت و موفقیت های بیشتری از این دست باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: ما مفتخریم که از فرماندهان قوی و با ایمانی برخورداریم که به ترویج فرهنگ نماز نیز همانند توان و آمادگی رزمی اهمیت می دهند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تأکید بر این نکته که ارتش در اقامه نماز جزو سازمان های پیشرو و پرچمدار در کشور است افزود: شکوه نمازهای جماعت در پادگان‌های ارتش به وضوح قابل مشاهده است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمد حسنی گفت: یاران حقیقی خدا نشانه هایی دارند که اقامه نماز یکی از آن نشانه ها به شمار می‍رود که خوشبختانه مسئولان نظام اسلامی اعم از لشکری و کشوری همه پای کار نماز هستند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در نیروی دریایی به زیر ساخت‌های مربوط به نماز اهمیت ویژه‌ای داده می‌شود و امیر دریادار ایرانی نیز در زمینه نوسازی و تکمیل نمازخانه‌ها و مساجد در نیروی دریایی ارتش اهتمام ویژه‎ای دارند که قابل تقدیر است. تمام فرماندهان ما در ارتش به این موضوع توجهی ویژه دارند و به نماز اهمیت می‌دهند و نسبت به آن دغدغه مند هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان، با تأکید بر این که آورده و پیروزی های ما در ماموریت های محوله از برکات نماز است، اظهار داشت: هر انسانی بداند نماز چه خیرات و برکاتی برای خود، خانواده‌ و جامعه‌ دارد، هیچ گاه نماز را ترک نمی‌کند از این روست که در قرآن نیز به صراحت آمده که اگر می‌خواهید از آرامش درونی بهره ببرید و توان دوری از گناهان را داشته باشید به نماز پناه ببرید. نماز بالاترین ذکر است و بیشترین آرامش را برای انسان‌ها به ارمغان می آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha