جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: برگزاری یادواره های شهدا، زنده کننده راه و مرام شهیدان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی طی سخنانی در دومین‌ کنگره ملی شهدای مازندران و یادواره ۴۰۰ شهید روحانی این استان که با محوریت شهید هاشمی نژاد در مصلای آیت الله جباری (ره) بهشهر برگزار شد، با اشاره به لزوم تبیین و ترویج فرهنگ برآمده از دفاع مقدس که متأثر از ارزش های والای انقلاب اسلامی بوده است، ابراز داشت: حوزه‌های علمیه با هوشیاری و احساس مسئولیت بالا در عرصه بصیرت افزایی و جهاد تبیین وارد عمل شده و این گونه از نظام و انقلاب اسلامی و ارزش های آن حراست کنند.

وی با اشاره به این که یادواره شهدا زنده کننده راه و مرام نورانی آن هاست، افزود: هر کدام از ما وظیفه ای در قبال تبیین و ترویج فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس داریم که نباید از آن تخطی کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران همچنین با اشاره به کشتار مردم بی دفاع غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی، خاطرنشان کرد: آن ها کنسولگری ما را مورد حمله قرار آمدند و سردار زاهدی و یارانش را به آرزوی شهادت رساندند و فکر نمی‌کردند که ما نه تنها قدرت و موشک داریم بلکه اراده زدن و بکارگیری این قدرت را داریم و از خاک جمهوری اسلامی مستقیم مراکز نظامی آنان را مورد حمله قرار دادیم.

وی افزود: با وجود نیروهای مسلح و رهبر شجاع و بصیر، حکیم و مسلط و فرمانده الهی که تمام فرماندهان امامت و رهبری را معجزه الهی می‌دانند، صفحه جدیدی در تاریخ رقم زده شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی همچنین گفت: در عرصه نظامی و امنیت دشمن غلطی نمی‌تواند بکند و در عرصه اقتصادی با همکاری دولت و مجلس شاهد شکوفایی خواهیم بود و امروز حوزه‌ها باید با روحیه جهادی وارد شوند و نگذاریم ارزش‌ها و الگوها و ذائقه تغییر کند و آگاهی‌ها به آگاهی دشمن‌محدود شود و تعلقات از جنس دنیا باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha