جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
عکس

حوزه/ طی مراسمی از دانش آموز کلاس ششم دبستان شهدا با حضور مسئول واحد خواهران و تنی چند از اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گرمسار ، اولیا و مربیان و مدیر دبستان، تجلیل و تقدیر به عمل آمد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، طی مراسمی از دانش آموز کلاس ششم دبستان شهدا با حضور مسئول واحد خواهران و تنی چند از اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گرمسار ، اولیا و مربیان و مدیر دبستان، تجلیل و تقدیر به عمل آمد .

این دانش آموز که با مشارکت در طرح نشان ارادت که توسط ستاد عتبات طراحی شده بود گوشواره ی طلای خود را برای ساخت درب حرمین عسکریین در سامرا هدیه کرد.

این اقدام شایسته که تحسین مسئولین آموزش و پرورش و ستاد عتبات عالیات را به همراه داشت سبب شد تا مسئولین با حضور در مدرسه از این اقدام ارزنده او با اهدا  سند افتخار و هدیه ای به عنوان یادگاری تقدیر نمایند.

در ادامه ی این مراسم با سخنان مسئول واحد خواهران ستاد عتبات، دانش آموزان با  پیشینه و موسس و اهداف و فعالیت های ستاد، بیشتر آشنا شدند و پس از آن همگی به عنوان یار و ادامه دهنده ی راه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی دستان خود را به نشان آمادگی برای خدمت به اهل بیت (ع) بالا بردند .

همچنین مربیان و مدیر مدرسه نیز در کمال اشتیاق برای پیوستن به اعضای ستاد و کمک در جهت پیشبرد اهداف ستاد با عنوان خادم اهل بیت (ع) ثبت نام کردند.

در پایان مراسم دانش آموزان مدرسه با رد شدن از زیر پرچم متبرک به صحن امام حسین (ع) و مزین به نام آن حضرت روانه کلاسهای درس شدند.

اهدای طلا توسط دانش آموز ایوانکی برای ساخت درب حرم امامین عسکریین

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha