سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ |۲۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 28, 2024
حسن عز الدین عضو فراکسیون مقاومت لبنان

حوزه/ حسن عزّ الدین، گفت: مقاومت امروز بیش از هر زمان دیگری به اعلام پیروزی در فلسطین نزدیک شده است و همچنین در جبهه های حمایت و یاری نیز مشارکت دارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حسن عزّ الدین عضو فراکسیون مقاومت لبنان طی سخنانی در مراسم بزرگداشت شهید راه قدس "حسن علی کریم" که در حسینیه شهرک زوطر شرقی لبنان برگزار شد، گفت: مقاومت امروز بیش از هر زمان دیگری به اعلام پیروزی در فلسطین نزدیک شده است و همچنین در جبهه های حمایت و یاری نیز مشارکت دارد.

وی افزود: جنبش بین‌المللی دانشجویی پس از افشای ادعای آمریکا، غرب و دشمن صهیونیستی، به پشتوانه واقعی فلسطین در افکار عمومی بین‌المللی تبدیل شده است.

عز الدین تصریح کرد: این جبهه از حقّ فلسطین حمایت می کند و این یک تغییر استراتژیک به نفع حق و مسلئه فلسطین است.

عضو فراکسیون مقاومت بیان داشت: در جبهه جنوب، برای کسانی که خواندن بلد نیستند، باید بدانند و درک کنند که جبهه حمایت در شمال فلسطین از آنچه در مقاومت فلسطین در مقابل دشمن اسرائیلی جریان دارد، کمتر نیست.

وی ادامه داد: فرسودگی و ذلت دشمن در این جبهه مهم، بزرگ و عظیم بود؛ از این رو نیروی هوایی که دشمن به آن افتخار می کند، در تعیین سرنوشت نبردها ناکام ماند و نتوانست پهپاد های مقاومت اسلامی لبنان را که با دقت به هدف اصابت کرد، دفع کند.

حسن عزّ الدین تأکید کرد: مقاومت اسلامی لبنان تاکنون تنها از سلاح های قدیمی ساخته شده توسط برادران شاغل در صنعت ملی استفاده کرده است، بنابراین این پهپاد ها یک صنعت ملی لبنانی است.

وی در پایان گفت: ما صلاحیت، توانایی، عزم و اراده را داریم، بنابراین این جبهه برای حمایت از غزه و مقابله با دشمن اسرائیلی حضور دارد و ادامه می‌دهد و با سلاح‌هایی که در اختیار دارد و متناسب با بازدارندگی دشمن، از آن استفاده می کند. قدرت مقاومت همچنان قدرت برتر باقی خواهد ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha