سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ |۲۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 28, 2024
حدائق

حوزه/ مسئول بنیاد مهدویت فارس در واکنش به برگزاری مراسم جشن هفته شیراز در باغ عفیف آباد گفت: مسئولانی که مجوز برگزاری چنین جشن هایی را می دهند در قیامت باید پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق در بنیاد مهدویت فارس با اشاره به برگزاری مراسم جشن هفته شیراز در باغ عفیف آباد اظهار کرد: مسئولانی که مجوز برگزاری چنین برنامه هایی را در باغ عفیف آباد برای هفته شیراز دادند باید در قیامت پاسخگو باشند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه برگزاری چنین جشن هایی زیبنده سومین حرم اهل بیت(ع) نیست، اضافه کرد: مسئولان یقین شهدا در روز قیامت جلو آنان را خواهد گرفت.

مسئول بنیاد مهدویت فارس با طرح این سوال که آیا شیراز را باید با جشن هایی که زیبنده سومین حرم اهل بیت(ع) نیست معرفی کرد؟، تصریح کرد: آیا معرفی شیراز باید با جشن رسوایی در باغ عفیف آباد صورت گیرد؟، اسلام با شعر، شادی و باغ رفتن مخالف نیست، بلکه اسلام با بی حیایی مخالف است.

عضو جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه اسلام با بی حجابی مخالف است خاطرنشان کرد: اسلام می فرماید حرمت خدا و پیامبر(ص) نباید شکسته شود، شرف، آبرو و عزت شیراز احمد بن موسی شاهچراغ(ع) است.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه افزود: من از آقایان مسئولی که دست اندرکار برگزاری جشن هفته شیراز در باغ عفیف آباد بودند و مجوز آن را دادند سوال می کنم در جوار شاهچراغ(ع) که عزت و شناسنامه این شهر است شما به نام هفته شیراز چه کار کرده اید؟.

استاد سطح عالی حوزه علمیه فارس گفت: تک تک شهدا در قیامت مدعی هستند، آنان جان خود را فدا کردند که اسلام بماند، آبرو و امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha