سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ |۲۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 28, 2024
یی

چهارمین شماره از فصلنامه تخصصی« اخلاق وحياني» به همت پژوهشکده علوم وحياني معارج وابسته به بنياد بين المللي علوم وحياني اسراء در 232 صفحه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  در اين شماره از نشريه،  فصلنامه تخصصی اخلاق وحياني، مقالاتي همچون: "اخلاق زيست محيطي: زمينه ها، ديدگاه ها و چشم انداز آينده" به قلم سيد حسن اسلامي، "نقش اخلاق در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران" از ام البنین چابکی، "ابتناي معنا شناسانه اخلاق به دين" به قلم جواد دانش، "اخلاق و رفتار مسالمت آميز با پيروان مذاهب" از راضيه علي اکبري، "راهبردهاي تربيتي از ديدگاه قرآن" به قلم مشترک نبي الله صدري فر و سيدابوالقاسم موسوي و نیز "نقش اخلاق اسلامي در رساندن انسان به کمال" به قلم مشترک اسماعيل خارستاني، فاطمه سيفي و کاظم منافي شرف آباد، چاپ شده است.

بر اساس این گزارش، فصلنامه تخصصي« اخلاق وحياني» به موضوع اخلاق در اديان ابراهيمي، فلسفه اخلاق، اخلاق توصيفي، اخلاق کاربردي، اخلاق تطبيقي، چالش هاي اخلاقي جديد و تربيت اخلاقي و همچنين بررسي و تشريح آراء و انديشه هاي حضرت آيت الله جوادي آملي در اين حوزه مي پردازد.

گفتنی است: فصلنامه تخصصي «اخلاق وحياني» از مقالاتي که با نگاهي نو در حوزه علوم اسلامي بر پايه حکمت اسلامي و متعاليه ، تحقيق و تاليف شده اند، استقبال مي کند و علاقمندان مي توانند جهت اطلاع از شيوه نامه مقالات و ارسال مقالات خود و همچنين تهيه اين فصلنامه و دريافت فرم اشتراک با شماره تلفن 37777032- 025 تماس يا با آدرس الکترونيکي www.Esramagazine1312@yahoo.com مکاتبه نمايند.

خاطرنشان می شود، فصلنامه تخصصي «اخلاق وحياني» به مدير مسئولي حجت الاسلام و المسلمين مرتضي واعظ جوادي و سردبيري حجت الاسلام والمسلمین دکتر  احمد احمدي و مدير اجرايي حجت الاسلام سيد عباس حسيني چاپ و منتشر مي شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha