پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 19, 2024
مدیر حوزه علمیه ریحانه النبی(س) اهرم

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اهرم گفت: وجود ۱۱ هزار شهید اهل سنت در کشور از اقوام و نقاط مختلف مصداق واقعی وحدت است که به برکت نظام تحقق پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، سلیمه بابایی نیا  مدیر مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اهرم، امروز در نشست بانوان اهل تسنن و تشیع شهرستان کنگان که با دعوت دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل تسنن استان بوشهر با موضوع «وظایف و جایگاه زن در انقلاب و جامعه امروز اسلامی»  برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر، از وحدت و همدلی بوجود آمده در بین مسلمانان ایران اسلامی اظهار خوشحالی و خرسندی کرد.

مدیر مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اهرم با بیان فرمایش ارزشمند امام راحل مبنی بر اینکه اختلاف افکنان میان شیعه و سنی مخالفان اسلام اند، افزود: انقلاب اسلامی ایران در شرایط سخت به برکت رهبری امام(ره) و حضور مردم مقتدر، این پیروزی شکوهمند را تجربه کرد.

وی تصریح کرد: وجود 11 هزار شهید اهل سنت در کشور از اقوام و نقاط مختلف مصداق واقعی وحدت است که به برکت نظام  تحقق پیدا کرد.

بابایی نیا افزود: امروز دشمن با تهاجم فرهنگی اهداف شوم و پلیدی دارد که زنان جامعه باید هوشیار باشند و کانون خانواده را گرم و محیطی صمیمی نگهدارند و در این مسیر حضرت زهرا(س) را الگویی ارزشمند برای خود قرار دهند و نگذارند فمنیسم و زن سالاری که برای از بین بردن حیا و وقار زن در جوامع اسلامی را رایج داده اند در آنها تاثیر بگذارد.

مدیر مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اهرم در پایان با اشاره به در پیش بودن یوم الله 22 بهمن، خاطر نشان کرد: 22بهمن امسال همه مردم  مسلمان ایران به ویژه بانوان ایران اعم از شیعه و سنی با اتحاد همدلی و انسجام حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha