پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 19, 2024
سید باقر شاهرودی مدیر بنیاد فقه و معارف اهلبیت(ع)

حوزه/ فرزند مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: در سال گذشته ۴ هزار طلبه در یک دوره سه ساعته آموزش دیده و در اربعین پاسخگوی سوالات زائران بودند، در این مشاوره های اربعین موضوعاتی که برای مردم و زائران غیر ایرانی مطرح بود نیز به طلاب آموزش داده شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید محمدباقر شاهرودی پیش از ظهر امروز در دیدار آیت الله مصباح یزدی که در موسسه امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: آیت الله شاهرودی از هشت سال گذشته ما را تشویق به کار در حوزه تقویت طلاب می کردند.

وی افزود: تربیت طلاب در مباحث مربوط به خانواده در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر 200 طلبه مبلغ در این بخش آموزش داده شد و مناطق مختلف ایران و ویژگی های این مناطق شناسایی شد.

مدیر بنیاد فقه و معارف اهلبیت(ع) گفت: در بخش بین الملل با حشدالعبی عراق هماهنگی هایی انجام شد و این مشاوره ها به خانواده های شهدای عراقی ارائه می شد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی شاهرودی خاطرنشان کرد برای مشاوره دادن به مردم طلاب از روضه های آیت الله شاهرودی استفاده می کردند و قبل و بعد از مراسم مشاوره هایی به مردم ارائه می دادند.

وی با بیان اینکه از شیخ عیسی قاسم دعوت شد که از ایشان تجلیل به عمل آید،ادامه داد: 200 طلبه مبلغ در ایام اربعین به کربلا اعزام می شوند که این 200 طلبه حدود 10 زبان مختلف را مسلط بودند.

مدیر بنیاد فقه و معارف اهلبیت(ع) تاکید کرد: در سال گذشته 4 هزار طلبه در یک دوره سه ساعته آموزش دیده و در اربعین پاسخگوی سوالات زائران بودند، در این مشاوره های اربعین موضوعاتی که برای مردم و زائران غیر ایرانی مطرح بود نیز به طلاب آموزش داده شده است
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha