سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 239250
۲۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۱:۵۷

یکی از اساتید حوزه گفت: بيشترين نمود شيطان‌پرستي در موسيقي است كه اثرات منفي و مخربي بر روح و روان افراد دارد؛ هر چه دامنه موسيقي بيشتر مي‌شود، دامنه شيطان‌پرستي هم در سطح جهان بيشتر خواهد شد.

به گزارش سرویس استان‌های مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام جواد امین خندقی، در سومین نشست از سلسله نشست‌های شناخت و بررسی شیطان‌پرستی، در جمع اساتيد و طلاب غيرايراني مدرسه علميه نرجس‌(س)، جامعة‌الهدي و جامعة‌الرضا به تبیین آداب و رسوم شیطان‌پرستی پرداخت.

مؤلف کتاب شناخت و بررسی شیطان‌پرستی یاد‌آور شد: آن چه در مراسم شيطان‌پرستي ترويج مي‌گردد اين است كه انرژي و آرامش را باید از شيطان گرفت و هرگز به نتيجه، بدگمان نبود.

وي افزود: در آداب شيطان پرستي نخستین مسئله‌ای كه اهميت دارد، مسائل جنسي است و پس از آن نيز به قتل و خونريزي تشويق مي‌كنند و مي‌گويند قتل، شيطان را خوشحال مي‌كند و هرچه قتل بيشتر شود، خوشحالي شيطان نيز بيشتر مي‌شود.

اين استاد حوزه علميه به آيين‌هاي مراسم شيطان پرستي اشاره نموده و بيان داشت: قتل نوزاد، قرار دادن آتشدان در مركز محراب، حضور زنان برهنه و كاملاً عريان و... از جمله آيين‌های شیطان‌پرستان مي‌باشد.

حجت‌الاسلام جواد امين خندقي در پايان بيان داشت: از ديگر مراسم شيطان‌پرستان جشن هالووين است كه مهم‌ترين بخش آن موسيقي و روابط دختر و پسر مي‌باشد.

خاطرنشان می‌شود، در این نشست که از سوی جامعة‌‌المصطفی در مدرسه علمیه نرجس(س) مشهد برگزار شد، گزيده‌ای از فيلم‌هاي مرتبط با موضوع شيطان‌پرستي براي حاضران نمايش داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha