چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کد خبر: 283735
۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۳

قاریان مصری با حضور در شهر مقدس قم در دو محفل انس با قرآن كريم تلاوت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدير روابط عمومی اداره كل اوقاف و امور خيريه استان قم، بااعلام اين خبر گفت: در ماه مبارك رمضان و بهار قرآن، سازمان اوقاف و امورخيريه با دعوت از تعدادی از قاريان مصری و با حضور تعدادی از قاريان ممتاز

و بين‌المللی كشورمان، محافل انس با قرآن كريم را در سراسر كشور برگزارمی‌كند.

مهدی قائم پناه  بيان كرد: اوقاف استان قم نيز چهارشنبه، چهارم مردادماه، مصادف با پنجم ماه مبارك رمضان پذيرای يكی از اين قراء مصری خواهد بود. «محمود صديق منشاوی» فرزند مرحوم استاد شيخ «محمد صديق منشاوی» در دو محفل قرآنی در حضور همه علاقه‌مندان به ساحت قرآن كريم در شهر قم حضور خواهد يافت و به تلاوت آياتی از كلام‌الله مجيد می‌پردازد.

مدير روابط عمومی اداره كل اوقاف و امور خيريه استان قم گفت: يكی از اين محافل قرآنی، پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجدجامع به نشانی خيابان 55 متری عمار ياسر، كوچه 15 برگزار می‌شود. همچنين محفل دوم در همان روز ساعت 22 به نشانی خيابان امامزاده ابراهيم‌(ع)، بعد از ميدان معصوميه، آستان مقدس امامزاده جعفر شهيد‌(ع) برپا خواهد شد.

وی افزود: در محافل انس با قرآن در مسجد جامع علی‌اصغر شعاعی و در آستان امامزاده جعفر شهيد(ع) مهدی فروغی از قاريان ممتاز و بين المللی كشورمان تلاوت قرآن خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha