پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 19, 2024
تبیان

حوزه/ معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز با حضور در موسسه فرهنگی قرآن و عترت تبیان با فعالیت های قرآنی این موسسه آشنا شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مهدی جملان مدیر موسسه تبیان استان قم در این مراسم گفت: موسسه فرهنگی قرآن و عترت تبیان از سال 82 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه‌های مختلف فرهنگی، قرآنی، پژوهشی و تربیتی فعالیت می کند.

وی افزود: محوریت برنامه های این موسسه حضور نوجوانان و جوانان است؛ بخش تولید، پژوهش، مالی، اجرایی، تربیتی و کارآفرینی از جمله بخش های این موسسه است.

مدیر موسسه تبیان استان قم یادآورشد: اتاق فکر، آموزش، دیجیتال، تهذیب، فرهنگی، قرآنی، ورزشی و کتابخانه از بخش های این موسسه هستند.

وی گفت: اعضای رسمی این موسسه دانش آموزان دبیرستانی هستند؛ در زمینه آموزش قرآن دوره‌های مختلف آموزش روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، قرائت و حفظ قرآن کریم تشکیل شده است که فعالیت های خود را در حوزه های مختلف سامان می دهد.

وی با بیان این مطلب که برای ایجاد شهرک معارفی که در عید نوروز ایجاد شد، 500 میلیون تومان هزینه شد، اظهارکرد: خوشبختانه تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و اعضای موسسه کمک های شایانی در این زمینه داشتند.

وی در پایان بر لزوم استفاده بهینه از فضاهای اجتماعی و شهری برای تبلیغ دین  تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha