چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 339027
۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
12

مسئول اجرايي چهارمين همايش شعر آئيني 72 خط اشك از جلسه تخت فولاد شناسي و معرفي و ديداربا علماي اصفهان در حاشيه برگزاري همايش72 خط اشك خبرداد.

به گزارش خبرگزاري حوزه از اصفهان، حجت الاسلام مصطفي قاسمي ظهر امروز در نشست خبري خود با اصحاب رسانه به منظور تشريح مهمترين برنامه مدنظر نهاد رهبري دانشگاه پيام نور استان اصفهان گفت:بهره مندي از تمام ظرفيت هاي شاعران شعر آئيني در حاشيه حضورشان براي شركت در اين همايش ملي، هدف نخست ما است.

وي بيان كرد: تمام برنامه ريزي ها براي برگزاري اين همايش دو روزه در نيمه دوم آذرما به نحوي صورت گرفته است كه بتوانيم از حضور شاعران برجسته شعر آئینی  و قرائت سروده هاي آنان در مدح و منقبت اهل بيت در ايام محرم و صفر و مجلس عزاداري استفاده كنيم.

حجت‌الاسلام قاسمي تصريح كرد: معرفي اصفهان با تمام ابعاد فرهنگي و تاريخي و ديدار با علما و فضلاء شهراصفهان از جمله آيت الله العظمی حسين مظاهري و نیز امام جمعه اصفهان آیت‌الله طباطبایی‌نژاد از جمله برنامه هاي مد نظر از سوي ستاد اجرايي همايش ملي 72 خط اشك است.

وي يادآور شد: از ديگرهماهنگي ها و برنامه ريزي هاي صورت گرفته برگزاري محافل شب شعر دانشجويي با حضور شاعران جوان و دانشجويي مدعو از ديگر استان ها در فضاهاي دانشگاهي با همكاري دفاتر نهاد رهبري در سطح استان اصفهان است.

مسئول اجرايي چهارمين همايش شعر آئيني 72 خط اشك بازديد از آرامگاه هاي علماي گذشته، گلستان شهدا و جلسه  تخت فولاد شناسي و بازديد از اين مجموعه تاريخي و ديني را از ديگر برنامه هاي مدنظر از سوي ستاد اجرايي براي شاعران شركت كننده در همايش ملي شعر آئيني عنوان كرد.

 وي در پايان از همكاري با كانون هاي فرهنگي سطح شهر اصفهان به منظور ايجاد ارتباط با مداح استاني  و شاعران برجسته دعوت شده شعر آئيني خبرداد و گفت: اميدواريم اين جلسه باب فتحي براي انتقال اشعار مناسب و در خور شان اهل بيت به مداحان استان براي قرائت در محافل حسيني و عزاداري ها بشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha