سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله امینی

حوزه/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این که باید به چاپ و ارسال کتاب هایی با موضوع معارف شیعی و اسلامی به جهان اهتمام بیشتری داشت، گفت: همچنین گرانی کاغذ و ارسال کتب به خارج از کشور نیازمند چاره اندیشی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله ابراهیم امینی در دیدار با علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در حاشیه بازدید از انتشارات انصاریان صورت گرفت، با اشاره به بیداری اسلامی صورت گرفته در منطقه، اظهار داشت: باید با توجه به گسترش بیداری اسلامی به انشتار معارف دینی وشیعی بیشتر توجه کرد.

وی کارهای صورت گرفته در این زمینه را ناکافی دانست و ابراز داشت: باید به چاپ و ارسال کتاب هایی با موضوع معارف شیعی و اسلامی به جهان اهتمام بیشتری داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین از گرانی کاغذ گلایه و خواستار رسیدگی شد و اظهار داشت: همچنین هزینه ارسال کتاب به خارج از کشور گران است و برای این مسئله نیز باید چاره ای اندیشیده شود.

همچنین در این دیدار علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ابراز داشت: باید مرکزی متخصص با حضور مترجمان برجسته در راستای ترجمه  کتاب های اسلامی و شیعی به زبان های مختلف ایجاد شود.

انتهای پیام /313 /33       

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha