جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست مجمع طلاب

حوزه/ نشست مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم عصر امروز با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نشست مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم عصر امروز با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی و حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی، حجت‌الاسلام و المسلمین مروی و اعضا این مجمع در سالن همایش‌های جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به علاقه‌ای که مردم ایران به رهبری دارند گفت: وزیر ارتباطات بیان کردند که در هشت روز بستری ایشان حدود 400 میلیون پیام در سطح کشور ابراز نگرانی و دعا برای سلامتی ایشان فرستاده شده بود که نشان از علاقه مردم به ایشان دارد.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی نژاد با اشاره به این که اعضای این مجمع در هر دوره با رأی مستقیم طلاب به مدت چهار سال انتخاب می‌شوند گفت: دوره هفتم مجمع نمایندگان طلاب هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی رشد قابل‌توجه ای داشته است.

وی بیان کرد: این مجمع از نظر کمیی رشدقابل توجهی  داشته است و از نظر کیفی نیز اعضای این مجمع از علما، فضلا، خطبا و مؤلفین حوزه علمیه هستند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: اعضای مجمع نمایندگان طلاب وفادار به جمهوری اسلامی و سرباز ولایت‌فقیه و مقام معظم رهبری هستند و به این سربازی خود افتخار می‌کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha