پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
انتشارات المصطفی

حوزه/ انتشارات بین المللی المصطفی، از ابتدای سال جاری تا کنون، 251 عنوان کتاب را به انتشار رسانده است که این عدد نشان دهنده چاپ بیش از روزی یک عنوان کتاب در سال 93 می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام پناهی ، مسئول انتشارات بین المللی المصطفی، با اعلام این خبر گفت:‌ پیش از این، بالاترین رکورد چاپ کتاب توسط انتشارات بین المللی المصطفی، متعلق به سال 1390 با چاپ 187 عنوان کتاب بود در حالی که در سال 93 تا کنون، تنها تعداد 198 عنوان کتاب چاپ اول منتشر شده است که بالاتر از رکورد ثبت شده در سال 1390 می باشد.

وی ادامه داد: 164 عنوان از منشورات سال جاری انتشارات بین المللی المصطفی مربوط به آثار پژوهشی، 82 عنوان آموزشی و 5 عنوان متفرقه است.

حجت الاسلام پناهی، بیشترین منشورات المصطفی را به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی و ترکی خواند و ادامه داد: تعداد منشورات انتشارات بین المللی المصطفی به زبان فارسی 94 عنوان، عربی 37 ، انگلیسی 34، ترکی 22، اردو 21، آلبانیایی 14، اندونزی 12، روسی 5، سندی و ‌فرانسه 3، آذری و کردی 2 و تاجیکی و هندی 1 عنوان می باشد.

وی، بیشترین آمار کتب منتشر شده را متعلق به پژوهشگاه بین المللی المصطفی با 93 عنوان، معاونت پژوهش المصطفی با 32، نمایندگی ترکیه 22، دفتر برنامه ریزی و فناوری آموزشی با 14، مجتمع فقه با 13و نمایندگی اندونزی با 12 عنوان برشمرد.

مسئول انتشارات بین المللی المصطفی در پایان با اشاره به موضوعات منشورات امسال این انتشارات، عنوان داشت: علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام، فقه و اصول، تفسیر، تاریخ، زبان و ادبیات و تعلیم و تربیت،‌ بیشترین سهم در منشورات سال جاری انتشارات بین المللی المصطفی را داشته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha