پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دانشگاه باقرالعلوم

حوزه/ دانشگاه باقر العلوم(ع) برای زبان های خارجه « انگلیسی، فرانسه و آلمانی » از میان طلاب علاقه مند برای ترم زمستانه 93 دانش پژوه می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  دانشگاه  باقر العلوم(ع) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه  قم  از میان طلاب علاقه مند به دوره های  آزاد زبان های خارجی « انگلیسی، فرانسه و آلمانی » دانش پژوه می پذیرد.

در این اطلاعیه آمده است: پذیرش زبان آموز در  دوره های زبان انگلیسی از طریق آزمون ورودی و زبان فرانسه و آلمانی بدون آزمون و با مصاحبه از میان طلاب انجام می گردد. (پذیرش زبان آلمانی مختص برادران می­باشد) و همچنین « خواهران غیر طلبه که همسرشان طلبه باشند در دوره­های زبان انگلیسی و فرانسه مجاز به ثبت نام می باشند.

بر اساس این گزارش: دوره های زبان انگلیسی، فرانسه و آلمانی 6 ترم فصلی (3 ماهه)  می باشد و در ترم تابستان کلاسها برگزار نمی شود و آزمون ورودی زبان انگلیسی به صورت تستی از کتاب های زبان انگلیسی دوره 4 ساله دبیرستان می باشد  پاسخ  نادرست  به  سوالات نمره منفی ندارد.

 کلاسها یک روز در میان به مدت 4 ساعت( دو جلسه ) تشکیل می شود . خواهران ساعت 8 الی 12 و برادران  ساعت 14 الی 18 . و در صورت غیبت بیش از شش جلسه زبان آموز از دوره حذف خواهد شد.

 براساس اعلام روابط عمومی این دانشگاه،  امکان برگزاری کلاس های خواهران در شیفت بعداز ظهر و برادران در شیفت صبح وجود ندارد.

 مدارک ثبت نام اولیه برای شرکت در آزمون: یک قطعه عکس، تصویر شناسنامه - تصویر مدرک حوزوی  یا برگ ارزیابی مبنی بر اتمام پایه ششم برای برادران و گذراندن حداقل 90 واحد حوزوی برای خواهران ( همسران طلاب کپی برگ ارزیابی همسر به همراه کپی صفحه دوم شناسنامه) می باشد

زمان آزمون ورودی زبان انگلیسی، (برادران ) در 7 دی ماه سالجاری، ساعت 10 صبح  و  (خواهران )  در همان تاریخ ساعت  8 صبح  برگزار می گردد.

علاقه مندان  به زبان های خارجی  می توانند جهت ثبت نام تا  29  آذر ماه جاری  و تنها از طریق حضوری  و در زمان تعیین شده  به آدرس قم -پردیسان- انتهای بلوار دانشگاه – دانشگاه باقر العلوم مراجعه و برای کسب اطاعات  بیشتر با شماره تلفنهای 32136508 برای ( خواهران 8 الی 13  ) و 32136533-32136537 برای ( برادران ) تماس حاصل نمایند.    

 لازم به ذکر است اسامی پذیرفته شدگان از طریق سایت دانشگاه و نیز به صورت مکتوب در تابلوی اعلانات اعلام خواهد شد،  زمان تکمیل ثبت نام و تشکیل پرونده از پذیرفته شدگان در آزمون 9 و 10 دی  می باشد؛ عدم مراجعه  در زمان تعیین شده انصراف تلقی می شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha