جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جانلو

حوزه/ مدیرعامل موسسه «نهضت صرفه‌جویی» در سرمایه‎های ملی گفت؛ طرح نهضت صرفه جویی در سرمایه‎های ملی با مشارک 50 هزار روحانی در سراسر کشور اجرا می‎شود.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجتالاسلام والمسلمین جانلو پیش از ظهر امروز در همایش «نهضت صرفه جویی در سرمایههای ملی»، در مدرسه عالی دارالشفا،  اظهارداشت: مصرف بی رویه امروز به یک آفت بزرگ در کشور ما تبدیل شده است و اگر این آفت و بیماری را مهار نکنیم تمام اعضای این جامعه را در بر میگیرد.

وی افزود:علما و روحانیون دارای بالاترین ظرفیت تشکیلاتی و روحانی برای مبارزه و مقابله به این آفت هستند؛ روحانیون می‏توانند مثل جنگ تحمیلی در این عرصه نیز پیشگام باشند.

مدیرعامل موسسه نهضت صرفه جویی در سرمایههای ملی تصریح کرد: فتح خاکریز اصراف امروز از اوجب واجبات در کشور است و باید این کار با روحیه جهادی و حمایت روحانیت انجام شود.

وی گفت: برای شروع این نهضت که از درون بدنه حوزه شکل گرفت، ابتدا خدمت مراجع عظام تقلید رسیدیم و از آنها برای ادامه این مسیر کسب تکلیف کردیم که با استقبال حضرات مواجه شدیم.

حجت الاسلام جانلو یادآورد: این طرح در حضور 160تن از نمایندگان مجلس مطرح شد که آنها نیز از آن حمایت کردند و قرار است پیشنهادات ما در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بررسی شود.

وی گفت: این طرح با 50هزار روحانی در سراسر کشور اجرا میشود و در قالب این طرح، طرحهای بزرگی درحوزه امر به معروف و نصایح صرفه جویی در حوزه‏های مختلف نیز  انجام میشود.

مسئول برگزاری همایش خاطرنشان کرد: این طرح با پشتوانه مراجع و حوزه انجام میشود و از نکات جالب این حرکت میتوان به این مطلب اشاره کرد که اگر انحرافی از سوی این نهضت انجام شود، مدیر حوزه، مدیر جامعه مدرسین و نماینده ولی فقیه در سپاه حق انحلال آن را دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha