جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بسیج

حوزه/ همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از طلاب ممتاز بسیجی، امشب به همت تیپ مستقل 83امام صادق و حوزه علمیه قم در مدرسه فیضیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین شاهمرادی، فرمانده بسیج مدرسه علمیه فیضیه و دارالشفا، با قرائت بیانیه ای بر لزوم صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی و نقش مهم بسیج در این حوزه تاکید کرد.

پس از وی حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ فال مدیر حوزه علمیه استان قم گفت: امام راحل توطئه دشمنان را برای جایگزینی اسلام آمریکایی به جای اسلام ناب را نقش بر آب کردند؛ تجلیل از بسیج در واقع تجلیل از شجره طیبه ای است که ایشان ایجاد کردند.

مدیر حوزه علمیه  استان قم تصریح کرد: هر امتی که بخواهد از آرمان اصیل خود در مقابل اهداف شوم استعمارگران دفاع کند باید از بسیج مردمی در مقابله با آنها استفاده کند.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گفت: در عراق و سوریه و لبنان و....این قضیه صدق می کند و هر امتی که بخواهد استقلال خودش را در مقابل استعمارگران حفظ کند باید از این ثمره طیبه و این ایده نورانی امام راحل در نظام مقدس اسلامی بهره ببرد.

در ادامه  حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران  به تشریع وضعیت موجود کشور و منطقه و جهان و موقعیت جمهوری اسلامی ایران در این رابطه پرداخت.

پس از سخنان وی، مراسم تقدیر و تجلیل از 6 بسیجی نمونه حوزه علمیه استان قم، که حائز رتبه های برتر در عرصه های مختلف بودند، برگزار و از تلاش مجدانه طلاب بسیجی استان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha