جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مقتدایی شبکه ولایت

حوزه/ جای بسیار شکرگزاری و افتخار است که شبکه ی ولایت در حوزه علمیه پرآوازه قم فعالیت کرده و برنامه های آن از پایگاه عظیم تشیع پخش می شود و عاشقان ولایت را از معارف اهل بیت(ع)سیراب می کند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله مقتدایی در بازدید از شبکه ماهواره ای ولایت، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های اثرگذار این شبکه گفت: خدای بزرگ را شاکرم از توفیقی که عنایت فرموده و دست اندرکاران این شبکه فراگیر معارف اهل بیت(ع) را به تشنگان دنیا می رسانند.

دبیر شورای عالی حوزه گفت: خدمات و تلاشی که در این شبکه ماهواره ای با خلوص و صداقت انجام می گیرد جهاد در راه خدا محسوب می شود.

وی افزود:این شبکه تاثیرات بسیار عمیق و گسترده ای در سطح جهان دارد و جای بسیار شکرگزاری و افتخار است که شبکه ی ولایت در حوزه علمیه پرآوازه قم فعالیت کرده و برنامه های آن از پایگاه عظیم تشیع پخش می شود و عاشقان ولایت را از معارف اهل بیت(ع)سیراب می کند.

آیت الله مقتدایی تاکید کرد: امروز شبهاتی ازسوی دشمنان و فتنه انگیزان در سطح جهان پراکنده می شود و با غرض ورزی  اذهان بعضی از غافلان را مشوه می کنند، بر این اساس باید فضلای حوزه با استفاده از این فضای خوب پاسخ شبهات را عالمانه بدهند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه تاکید کرد: به لطف خداوند این شبکه بدون توهین به دیگران و با احترام و ادب اسلامی، پاسخ قوی و محکم به القا کنندگان شبهه مي دهد و این ادب و متانت باعث شده مخاطبان در اقصی نقاط جهانبه آن گرایش زاید الوصفی داشته باشند.

*شبکه جهانی ولایت، افتخار حوزه علمیه قم

آیت الله مقتدایی تاکید کرد: این شبکه افتخاری برای حوزه علمیه قم است و اجر زحماتی که حجت الاسلام والمسلمین حسینی  قزوینی و همکارانشان که همه از علما، فضلا و دلسوزان اسلام و نظام هستند و زیر نظر مرجع عالیقدر  آیت‌الله العظمی  مکارم فعالیت می‌کنند نزد پروردگار متعال خواهد بود و یقین داریم این شبکه مورد عنایت ویژه ی حضرت صاحب الامر(عج) می باشد.

دبیر شورای عالی حوزه خاطرنشان کرد: انتظار حضرت حجت(عج) از سربازان خود و طلاب و فضلای حوزه این است و  مطالب اسلام و تشیع را مطرح کنند و شبهاتی که القا می شود را به نحو احسن در این گونه فضاها پاسخ دهند.

وی افزود: بحمدالله این شبکه در سطح جهان ، جای خودش را باز کرده بینندگان و علاقه مندان  به آن اعتماد کافی دارند.

آیت الله مقتدایی درپایان با تشکر از دست اندرکاران این شبکه جهانی خاطر نشان ساخت: انشالله توفیقات رسانه شیعه روز به روز بیشتر شود و بتواند خدمات دینی خودرا گسترش دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha