جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 340475
۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳
جشنواره علامه حلی

حوزه/ دبیر جشنواره سراسری علامه حلی گفت: مهلت شرکت در جشنواره پژوهشی علامه حلی تا 15 دی‌ماه تمدید شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر طلاب برای فراهم شدن زمینه شرکت در جشنواره علامه حلی، مهلت ارائه آثار به دبیرخانه این جشنواره تا 15 دی‌ماه تمدید شد.

وی از مدیران واحدهای آموزشی تربیتی حوزوی خواست تا با استفاده از فرصت پیش‌رو، طلاب، معاونان پژوهشی و اساتید را برای شرکت در این جشنواره تشویق کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم خاطرنشان کرد: طلاب برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب‌های کتاب،‌ پایان‌نامه، تحقیق پایانی و مقاله ارائه کنند و علاوه بر این پایان‌نامه‌های دانشگاهی با موضوع علوم اسلایم در این جشنواره شرکت داده می‌شوند.

وی شرط سنی شرکت در این جشنواره را حداکثر 31 سال ذکر کرد و افزود: جشنواره علامه حلی به جز مرحله سراسری، در استان‌های تهران، اصفهان، خراسان، همدان،‌ کرمان، آذربایجان شرقی، یزد، فارس و قم به صورت استانی نیز به صورت هم‌عرض(مشترک) میان برادران و خواهران طلبه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا با بیان اینکه آثار بانوان طلبه رسیده به جشنواره علامه حلی، در تمام استان‌های کشور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، افزود: طلاب خواهر دارای آثار برتر در مرحله استانی مورد تقدیر قرار می‌گیرند و آثار پژوهشی در مرحله کشوری نیز شرکت داده می‌شوند.

وی اضافه کرد: بانوان طلبه به منظور ثبت اثر باید تنها از طریق سامانه فراخوان‌های پژوهشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران که در مدارس علمیه خواهران در دسترس قرار دارد، اقدام کنند.

دبیر جشنواره علامه حلی گفت: زمان برگزاری جشنواره‌های استانی علامه حلی اسفندماه سال جاری و مرحله سراسری اردیبهشت‌ماه سال آینده خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha