پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آزمون

حوزه/ سرپرست مدیریت اساتید حوزه‌های علمیه خواهران گفت:‌ آزمون مرحله سوم دوره آموزشی «زن در اسلام» ویژه اساتید حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از  روابط عمومی حوزه‌ خواهران، حجت‌الاسلام محمد احمدی گفت: 125 نفر واجد شرایط شرکت در این آزمون بودند که قبلا در دوره آموزشی «زن در اسلام» شرکت کرده بودند.

وی شرکت‌کنندگان در این دوره را اساتید واجد شرایط تدریس درس «زن در اسلام» در مقطع سطح دو (کارشناسی) حوزه‌های علمیه خواهران دانست و افزود: دوره آموزشی حضوری زن در اسلام طی چهار مرحله در شهر قم برگزار شده بود و حدود 300 نفر از اساتید حوزه‌های علمیه خواهران در آن شرکت کرده بودند.

سرپرست مدیریت اساتید حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: پیش از این، آزمون پایانی دوره،‌ طی دو مرحله برگزار شده بود و مرحله سوم و پایانی آن روز شنبه 15 آذرماه، شامل 11 سئوال چندگزینه‌ای و تشریحی به منظور اعطای مجوز تدریس به اساتید، در محل مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

وی اظهار کرد: این دوره آموزشی با تدریس علاسوند و مدملی از اعضای هیات علمی مرکز تحقیقات زن و خانواده اجرا شد و طی آن کتاب «زن در اسلام» تالیف فریبا علاسوند تدریس شد.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به ارائه منابع تکمیلی از سوی اساتید این دوره، گفت: به منظور ارتقای کیفی این دوره،‌ علاوه بر منبع اصلی، مقاله‌ها و لوح فشرده در اختیار شرکت‌کنندگان در دوره قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اساتید شرکت‌کننده در این دوره، تماما از مدرسان خانم حوزه‌های علمیه خواهران بودند، خاطرنشان کرد: از این پس اخذ مجوز تدریس برای این درس از طریق ارزیابی علمی مهارتی (مصاحبه) خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha