جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بوشهری

مدیر حوزه های علمیه با تاکید بر لزوم تکریم بیش از پیش ایثارگران و خانواده های شهدا گفت: دلسوزان نظام و هر کسی که به نوعی در قبال خانواده های شهدا وظیفه ای دارد، باید به درستی به وظیفه خود عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه»، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، امروز در بازدید از معاونت امور طلاب و دانش آموخته گان حوزه های علیمه با بیان این که فرزندان شاهد و ایثارگر نباید مورد بی مهری قرار بگیرند، بر رسیدگی به این قشر تاکید ویژه کرد.

 عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با با تاکید بر ضرورت توجه، تکریم و محبت بیشتر دلسوزان نظام نسبت به خانواده هاو فرزندان شهدا و ایثارگران، ابراز داشت: ایثارگران و خانواده های شهدا ولی نعمت جامعه هستند، بنابراین دلسوزان نظام و هر کسی که به نوعی در قبال خانواده های شهدا وظیفه ای دارد، باید به درستی به وظیفه خود عمل کند.

*تقدیر از فعالیت های معاونت امور طلاب ودانش آموختگان

 مدیر حوزه های علمیه کشور در ادامه از برنامه ریزی معاونت و طلاب و دانش آموختگان حوزه در اجرای هدفمند برنامه ها تقدیر کرد و خواستار استحکام بخشی و قوی تر شدن برنامه ها شد.

وی، رویکرد کلی این معاونت را خوب توصیف کرد و در ادامه به بیان پیشنهاد و نظرات پرداخت و گفت: لازم است کارهای اجرایی اجلاسیه مسؤلین نهادهای حوزوی که قرار است در قم برگزار شود، به وسیله معاونت امور طلاب و دانش آموختگان پیگیری شود.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه در پایان اشاره ای هم به مسئله ورزش طلاب کرد و گفت: فضای ورزشی طلاب باید در حد نیاز های تأمین کننده سلامتی آنان باشد تا بتوانند حتی در دوران کهولت سن هم به کار بپردازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha