جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
داستان نویسی

حوزه/ نخستین کنگره ملی داستان‌نویسی "روحانیت در انقلاب و دفاع‌مقدس" در قزوین برگزار می شود.

 حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی دبیر نخستین کنگره ملی داستان نویسی روحانیت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با اعلام این خبر بیان کرد: نخستین کنگره ملی داستان نویسی روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس در قالب های داستان کوتاه، رمان و خاطره برگزار می شود.

وی افزود: این کنگره با محوریت نقش مراجع تقلید در دوران انقلاب و دفاع مقدس، حضور روحانیت در عرصه‌ی انقلاب و دفاع مقدس، نقش رزمی – عملیاتی روحانیت در دفاع مقدس، ولایت محوری در انقلاب و دفاع مقدس، نقش تبلیغی روحانیت در دفاع مقدس برگزار و شرکت برای عموم آزاد خواهد بود.

حجت الاسلام صفی خانی اعلام کرد: مهلت ارسال آثار  به این کنگره 15  بهمن سال جاری بوده  و زمان برگزاری جشنواره 14 اسفند خواهد بود و به نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا می شود.

دبیر نخستین کنگره ملی داستان نویسی روحانیت ادامه داد: دبیرخانه این کنگره در مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین مستقر بوده و علاقه مندان می توانند آثار خود را به صورت فایل word  همراه با مشخصات کامل صاحب اثر از طریق پست الکترونیک به رایانامه da.defa@ismc.ir یا به نشانی قزوین، خیابان شهید بابایی، کوچه شهید یوسفی، کد پستی 65871-34146 مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قزوین ارسال کنند.

وی افزود: علاقه مندان شرکت در این کنگره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33690810-028 تماس بگیرند.

حجت الاسلام صفی خانی یادآور شد: این کنگره با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، سازمان بسیج طلاب و روحانیون، مدیریت حوزه علمیه و استانداری قزوین برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha