پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نوری همدانی

حوزه / آیت الله العظمی نوری همدانی گفتند:آمریکایی‌ها با کلماتی نظیر حقوق بشر، لیبرال‌ دموکراسی، اومانیسم و سکولاریسم در حال دروغ‌گویی و فریب جهانیان هستند

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر امروز در سومین همایش مهدویت و انتظار در سمنان با بیان اینکه احیای فرهنگ ایثار و شهادت از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بود، اظهارداشتند: این فرهنگ امروز بسیار کارایی دارد و میلیون‌ها عاشق شهادت در کشور دیده می‌شوند.

این استاد حوزه با اشاره به پتانسیل های کشور افزودند: کشور ما امروز دارای هزاران جوان معتقد و همیشه در میدان همچون سردار سلیمانی است و این ناشی از فرهنگ جهاد و شهادت می باشد که امام راحل در روح ما نهادینه کرده است.

معظم له در ادامه با بیان اینکه ، دجال حقیقی همان آمریکا است که همواره در حال فریب‌دهندگی و دروغ‌گویی در جهان است، گفتند: آمریکایی‌ها با کلماتی نظیر حقوق بشر، لیبرال‌ دموکراسی، اومانیسم و سکولاریسم در حال دروغ‌گویی و فریب جهانیان هستند و امروز مشاهده می‌شود که چگونه سیاهپوستان را دستگیر و سرکوب می‌کنند.

این مرجع تقلید افزوند: در برهه کنونی کسانی که زندان ابوغریب را ایجاد کرده‌اند، از دموکراسی حرف می‌زنند.

معظم له تصریح کردند: افرادی نظیر سردار قاسم سلیمانی به اندازه‌ای شایستگی و ایمان قوی دارند که همه قدرت‌ها از او می‌هراسند.

ایشان اضافه کردند: مقامات غربی و آمریکایی امروز اعلام می‌کنند که آرزو دارند یکبار سردار سلیمانی را از نزدیک ببینند و بدانند که وی کیست که این همه نقش‌آفرینی می‌کند.

این مرجع تقلید جهان تشیع ابرازداشتند: جمهوری اسلامی ایران هزاران قاسم سلیمانی دارد که در موقع جنگ فرزند عاشورا و در زمان تحریم فرزند رمضان هستند.

این استاد حوزه همچنین با بیان اینکه قدرت بسیج، امروز بر کسی پوشیده نیست، گفت:‌ در کشور ما، میلیون‌ها انسان بسیجی در هر قشری وجود دارد که ناشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند:‌ در اربعین امسال بیش از میلیونها نفر در کربلای معلی حاضر شده‌اند و این اجتماع باشکوه در هیچ جای دنیا به وجود نخواهد آمد.

معظم له ادامه دادند: وجود این تعداد زائر که شعار اصلی آنها هیهات منا الذله بوده، نشان‌دهنده قدرت اسلام، ایمان و انقلاب است.

این مرجع عالیقدر جهان تشیع با بیان اینکه امنیت خوبی امروز در کشور وجود دارد که در هیچ جای جهان دیده نمی‌شود، افزودند: امام خمینی(ره) امنیت را در کشور ما احیا کردند.

ایشان تصریح کردند:‌ وحدت در حال حاضر به طور کامل در میان تمام اقشار جامعه جاری است و باید به مجامع اجتماعی و نمازهای جمعه که بسیار مهم و سنگر اسلام است بیشتر توجه شده و این سنگرها همواره گرم و پرجمعیت نگاه‌ داشته شود.

معظم له بیان داشتند:‌ مستضعفان جهانی در برهه کنونی به انقلاب اسلامی ایران چشم دوخته‌اند و علاقه زیادی به آن دارند و با وجود نظام اسلامی، افق روشنی را پیش چشم خود می‌بینند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بنابه فرموده امام راحل، غده‌ای سرطانی است که باید محو شود و تا آن‌ها وجود داشته باشند، مردم مسلمان راحتی نخواهند داشت، گفتند: رژیم صهیونیستی پایگاه آمریکا و انگلیس است و به جز قتل و کشتار و تخریب به چیز دیگری اعتقاد ندارد؛ بسیاری از فتنه‌های اخیر از جمله ایجاد گروهک‌های تروریستی برای زنده نگه‌داشتن رژیم صهیونیستی طراحی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha