جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مکارم

حوزه/ حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی گفتند: فرصت خوبی برای نزدیکی دو کشور ایران و مصر فراهم شده و باید ازاین فرصت برای تقریب استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این مرجع تقلید در دیدار حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی نماینده جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس قاهره خاطرنشان کردند: اکنون فرصت خوبی پیدا شده است، ولی همانگونه که گروه هایی از نزدیکی ایران و مصر بهره می گیرند گروه هایی نیز آن را به زیان خود می بییند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: ما باید از این فرصت ایجاد شده استفاده کنیم و علی رغم کارهای که دشمنان انجام می دهند باید از ظرفیت مصر و کشورهای دیگر اسلامی برای نزدیکی و تقریب بیشتر استفاده کنیم، اما مساله حساس است و باید جلو تندروهای دو طرف گرفته شود.

ایشان خطاب به نماینده کشورمان در کنفرانس قاهره افزودند: وقتی شنیدم شما را انتخاب کردند و برای این کار دعوت شدید خوشحال شدم، مصر کشور بسیار مهمی همراه با سابقه طولانی است و مبادی تقریب در آن خیلی زیاد است، باید از این فرصت استفادکرد.

 حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که فرصت خوبی  است، ما تصمیم گرفتیم دبیرخانه دائمی کنگره ضد تکفیر را باحضور شخصیت های حوزوی دایر کنیم و به زودی اعضای آن معرفی خواهند شد. 

نماینده کشورمان در کنفرانس ضد تفکیر قاهره  نیزگزارشی از سخنرانی ها، دیدارها، مصاحبه ها و مشاهدات خود را از این کنفرانس ارائه داد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha