پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام منصور میراحمدی

حوزه/ رئیس پژوهشکده اندیشه سیاسی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در این پژوهشکده بیش از 200 محقق در زمینه مطالعات حوزوی و علوم و اندیشه‌های سیاسی فعالند و امیدواریم بتوانیم برنامه های بهتری را در عرصه های مختلف ارایه دهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین  میر احمدی، رئیس پژوهشکده اندیشه سیاسی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در مراسم رونمایی از کتاب «فلسفه سیاسی آیت‌الله العظمی خامنه‌ای» گفت: هم اکنون در پنجمین دوره انجمن فلسفه سیاسی پژوهشگاه قرارداریم، و خوشبختانه در حال حاضر شرایط بسیار خوبی برای محققان این حوزه پدید آمده است.

معاون دانشگاه شهید بهشتی افزود: اعضای این انجمن در پژوهشکده‌ها و دانشگاه‌های مختلفی حضور داشته ولی با هم همکاری نیز دارند؛ انجمن مطالعاتی سیاسی حوزه در برگزاری نشست‌ها و جشنواره‌ها ظرفیت بسیاری خوبی دارد و می‌توان از اینها استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میراحمدی، با ذکر این مطلب که  نخستین جشنواره امام خمینی(ره) در فلسفه سیاسی برگزار شد که به نوبه خود کار خوبی بود، تصریح کرد: در مورد اخیر نیز  انجمن توانست کمک خوبی به کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلامی ارائه دهد.

رئیس پژوهشکده اندیشه سیاسی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: این پژوهشکده نماد وحدت حوزه و دانشگاه در مطالعات سیاسی است و تا کنون فعالیت های مثبتی در این حوزه انجام شده است.

وی تصریح کرد: در این پژوهشکده بیش از 200 محقق در زمینه  مطالعات حوزوی و علوم و اندیشه‌های سیاسی فعالند و امیدواریم بتوانیم برنامه های بهتری را در عرصه های مختلف ارایه دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین میراحمدی با اشاره به اهمیت تلاش در جهت رفع نیازهای علمی کشور، اظهارکرد: امسال ارتباطات خوبی در انجمن در حال شکل گیری است و وضعیت خوبی بر انجمن حاکم است و در ارزیابی انجمن‌های علمی انجمن مطالعات سیاسی رتبه نخست را کسب کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha