جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با تقدیر از اقدامات وزیر بهداشت در امر سلامت جامعه گفتند: باید نظارت کافی به اقدامات صورت گرفته داشته باشید تا به طور مداوم خدمات ارایه شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، این مرجع تقلید امروز در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که خدمات پزشکی افتخاری برای دولت است، تصریح کردند: در نقاط محروم سابقه نداشته است که روستاییان به پزشکان دسترسی داشته باشند؛ شما تلاش کردید در تمام نقاط محروم خدمات پزشکی ارائه دهید.  

ایشان با اشاره به اینکه جریان تصادف دیروز را که رسانه ها نوشتند ما برای سلامت و توفیق شما دعا کردیم، اظهار داشتند: خداوند به شما شایستگی داد که شما نیت خیرخواهانه خود را ارائه دادید و خدمت بزرگی به جامعه انجام داده اید.

معظم له با اشاره به مسئله ناباروری، اظهار داشتند: در دوره شما توفیق بزرگی پیدا کردید که گام هایی را در راستای افزایش جمعیت برداشته اید.  

این مرجع تقلید افزودند: باید نظارت کافی به اقدامات صورت گرفته داشته باشید تا خدمات به طور مداوم باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح کردند: برنامه هایی نیز در راستای استفاده از ظرفیت خیرین داشته باشید و آن ها را دلگرم کنید.

از نظر امنیت در دنیا نمونه هستیم

ایشان با اشاره به اینکه از نظر امنیت در دنیا نمونه هستیم، گفتند: باید در زمینه بهداشت و درمان نیز نمونه باشیم.

معظم له با اشاره به سالروز وحدت حوزه و دانشگاه ، اظهار داشتند: بنده با شهید مفتح رفاقت دیرینه داشتم و از برکت وجود ایشان وحدت حوزه و دانشگاه شکل گرفت و امروز نیز الحمدالله وحدت بین شیعه و سنی وجود دارد و کشور تحت زعامت آیت الله العظمی خامنه ای پیش می رود.

انتهای پیام/313 /33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha